Takaisinveto: Maidottomaksi merkitty appelsiini-raakakaakaopatukka saattaa sisältää jäämiä maidosta

Lidl Suomi on poistanut myynnistä erän Sportyfeel appelsiini-raakakaakaopatukoita. Omavalvontanäytteessä tuotteessa on havaittu jäämiä maidosta, vaikka tuote on merkitty maidottomaksi.

Takaisinveto koskee tuotteita seuraavilla erätiedoilla:

Tuote: Sportyfeel Naturally Raw Bar Orange & Raw Cocoa appelsiini-raakakaakaopatukka 40 g.

Parasta ennen: 31.8.2019

Erätunnus: X17718

Kyseisen erän appelsiini-raakakaakaopatukat eivät sovellu henkilöille, jotka ovat yliherkkiä maidolle. Muille tuotteet ovat turvallisia käyttää.

Asiakkaat voivat halutessaan palauttaa kyseiset virheelliset tuotteet Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään. Lidl pahoittelee asiakkaille aiheutuvaa ylimääräistä vaivaa.

Liitteenä kuva tuotteesta:

Lisätietoja asiakkaille: Lidl Suomi Ky, puh. 0800-0-5435 tai asiakaspalvelu@lidl.fi

Lisätietoja medialle: Lidl Suomi Ky, viestintä, media@lidl.fi, p. 09 2345 6400.

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee 5300 henkilöä. 183 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.