Uudistunut Pakilan Lidl avataan torstaina 13.8.

Pakilan Lidl-myymälä Helsingissä avautuu reilun kuukauden kestäneen remontin jälkeen torstaina 13.8. klo 8. Uuden Lidl-ilmeen mukaiseksi muunnettu myymälätila on saanut modernin harmaan värityksen ja uudistettu tuotesijoittelu vastaa suomalaisten asiakkaiden toiveisiin.

Reilun kuukauden aikana remontoidussa Pakilan Lidlissä Helsingissä huomion kiinnittävät ensimmäisenä uudistuneet värisävyt sekä asiakkaiden toiveiden mukaiseksi muutettu tuotejärjestys. Myymälätilojen vanha kelta-sininen väritys on vaihtunut uuden Lidl-ilmeen mukaiseen moderniin harmaaseen. Myymälässä on tuttua sinistä ikkunanpuitteissa ja ovissa. Myös pysäköintihallissa on uudistettu väritys ja valaistus.

Sisään astuessa asiakas näkee ensimmäiseksi runsaan hedelmien ja vihannesten osaston. Myymälä on myös saanut sisustukseensa lisää yksityiskohtia, kuten tuotteiden sijainteja havainnollistavia tekstejä ja logoja. Myös myymälän lattia ja kylmäkalusteet on uusittu. Pakilan myymälässä kuten muissakin myymälöissä on siirrytty käyttämään ainoastaan uusiutuvasta energiasta tuotettua sähköä ja uudistettu myymälätekniikka parantaa myymälän energiatehokkuutta ja ympäristöystävällisyyttä.

Lidl panostaa asiakkaiden ja henkilökunnan viihtyvyyteen

Lidlille on tärkeää pitää hyvää huolta kiinteistökannastaan ja kilpailukyvystään. Sen lisäksi, että Lidl avaa vuosittain viidestä kymmeneen uutta myymälää, yhtiö uudistaa olemassa olevia myymälöitään säännöllisesti, keskimäärin 5–10 vuoden välein. Tarkoitus on taata asiakkaille mukavat ja ajanmukaiset asiointiolosuhteet ja henkilökunnalle toimiva työympäristö.

- Remontin jälkeen myymälä on nyt moderni ja raikas ja päivittäiset ostosreissut ovat entistä sujuvampia. Erityisesti uusi lattia ja avarampi sisääntulo tekevät vaikutuksen. Uudistuneet ja viihtyisämmät taukotilat ovat henkilökunnan mieleen, kertoo myymäläpäällikkö Tiina Mononen.

Pakilan myymälä on palvellut asiakkaita vuodesta 2006. Myyntipinta-alaa on noin 1000 neliömetriä. Osoite on Pakilantie 46-48, Helsinki. Myymälä on avoinna arkisin klo 8–22, lauantaisin klo 8–21 ja sunnuntaisin klo 10–21.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.