Vaasan keskustan Lidl muuttaa

Vaasan keskustan Lidl muuttaa pian rakennettavaan liikekeskukseen Sairaskodintielle. Uusi myymälä avataan loppuvuodesta 2021 kun nykyisen myymälän vuokrasopimus päättyy.

Vaasan keskustan Lidl saa uudet tilat pian rakennettavassa liikekeskuksessa. Myymälä muuttaa muutamia satoja metrejä Sepänkyläntiellä Sairaskodinkadun kulmaan. Myymälä muuttaa uusiin tiloihin nykyisen myymälätilan vuokrasopimuksen päätyttyä loppuvuodesta 2021.

- Uudessa liikekeskuksessa saamme upouudet tilat ja myymälästä tulee uusimman Lidl-ilmeen mukaisesti raikas ja värimaailmaltaan valko-harmaa. Uusi liikekeskus tuo vaasalaisille palveluita saman katon alle ja uskomme, että myymälämme liikekeskuksessa tullaan ottamaan hyvin vastaan, kiinteistöpäällikkö Janne Toivanen kertoo.

Vaasassa palvelee kolme Lidl-myymälää. Keskustan, Melaniemen ja Kivihaan myymälät työllistävät yhteensä yli 70 kaupan alan ammattilaista. Vaasan keskustan myymälä avattiin vuonna 2012 entisen rautakaupan tiloihin.

- Olemme tyytyväisiä kaikkiin myymälöihimme Vaasassa. Keskustan alue on kehittynyt hienosti ja lähivuosina on odotettavissa, että alueelle muuttaa vielä enemmän asukkaita. Uuden keskustan myymälän myötä voimme palvella nykyisiä ja uusia asiakkaita entistä paremmin, Toivanen sanoo.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5500 henkilöä. 190 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Järvenpäässä ja Laukaassa sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.