Vantaan uusin Lidl-myymälä avattiin Myyrmäessä vilkkaissa tunnelmissa

Lidlin myymäläverkosto sai kaivatun lisäyksen Länsi-Vantaalla, kun uusi myymälä avattiin Isomyyrin kauppakeskuksessa Myyrmäessä torstaina 28.9. Vantaalla on nyt viisi Lidl-myymälää ja lisäksi käyttötavaran outlet-myymälä.

Pääkaupunkiseudun uusin Lidl-myymälä sijaitsee Isomyyrin kauppakeskuksessa Myyrmäen ytimessä. Myymälälle on remontoitu ajanmukaiset ja tyylikkäät tilat, joissa värimaailma on Lidlin uusimman myymäläilmeen mukaisesti tyylikkään harmaa.

Avarassa Lidlissä on noin 1400 m² myyntipinta-alaa. Sisäänkäynti Lidliin on kauppakeskuksen sisältä.

Suomen Lidl-myymälöillä on energiatehokkuuden ISO 50001 -sertifikaatti, joten myös Isomyyrin myymälän sähkön-, lämmön- ja vedenkulutusta seurataan yksityiskohtaisesti ja poikkeamiin puututaan herkästi. Kannelliset ja ovelliset kylmä- ja pakastealtaat ja -kaapit ovat yksi esimerkki energiatehokkaista ratkaisuista.

Isomyyrin myymälä palvelee Länsi-Vantaan tiivistä asutusta

Isomyyrin Lidl-myymälän sijainti erinomaisten liikenneyhteyksien päässä Vaskivuorentien ja Myyrmäen aseman kainalossa takaa sen, että Lidl palvelee ihmisiä siellä missä he liikkuvat. Myös autolla liikkuville on pihassa ja parkkihallissa pysäköintitilaa.

– Paikalliset ovat odottaneet Lidliä tänne Myyrmäkeen. Ihmiset olivat avajaisaamuna liikkeellä iloisella mielellä ja kauppa on lähtenyt käyntiin todella vilkkaasti, iloitsee aluepäällikkö Jenna Rantala.

Lidl avaa uusia myymälöitä pääkaupunkiseudulla vilkkaasti. Viime viikolla juhlittiin avajaisia Helsingin Kalliossa Neljännellä linjalla ja kahden viikon kuluttua upouuden myymälän ovet avautuvat asiakkaille Graniittitalossa Kampissa.

Isomyyrin uudessa myymälässä vietetään suosittua Lastenlauantaita 30.9. klo 11–16. Lidlin oma maskotti Lido Lohikäärme on tavattavissa tasatunnein ja lapsille on luvassa palkintoja Mestarimyymäläetsivä-aarteenetsinnästä. Lisäksi lapsikävijöille jaetaan siirtokuvatatuointeja ja ilmapalloja.

Isomyyrin Lidl työllistää noin 25 kaupan alan ammattilaista, ja myymäläpäällikkönä toimii Jyrki Haverinen. Myymälä sijaitsee osoitteessa Liesitori 1 ja on avoinna arkisin ja lauantaisin klo 8–21 sekä sunnuntaisin klo 11–19.

Vantaan muut Lidl-myymälät sijaitsevat Kaivokselassa, Korsossa, Koivukylässä ja Tammistossa, jossa palvelee myös käyttötavaran outlet-myymälä.

Lisätietoja:
Tiedottaja Anna Rissanen, Lidl Suomi Ky, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.