Viskiä, sahramia, vadelmaa ja lakritsia – Lidlin glögit hurmaavat

Glögikausi on toden teolla alkamassa. Maustettujen glögien suosio kasvaa vuosi vuodelta, ja Lidlin tämän vuoden uutuusglögeissä maistuvatkin sahrami, viski, vadelma ja lakritsi.

Lidlin omien merkkien glögeistä löytyy vaihtoehtoja moneen makuun. Tarjolla on valmiita alkoholittomia ja alkoholillisia eri tavoin maustettuja juomia. Ne sopivat erilaisiin käyttötarkoituksiin, mutta kaikkia voi maustaa ja sekoittaa oman maun mukaan. Glögikattilat kuumenemaan!

Lämmittävä kestosuosikki

Deluxe Punaviiniglögi, 5,49 € / 0,75 l
Perinteinen punaviiniglögi on joulunalusajan kestosuosikki. Sisältää Cabernet Sauvignon -punaviiniä. Alkoholia 4,7 %. Valmistettu Tanskassa.

Maustetut glögisekoitukset

Deluxe Lakritsin- ja vadelmanmakuinen glögi, 2,99 € / 0,5 l
Tämä alkoholiton herkku on luotu kaikille lakritsin ystäville. Valmistettu Ruotsissa.

Deluxe Sahraminmakuinen glögijuoma, 2,99 € / 0,5 l
Tyylikäs vaalea glögi. Alkoholia 2,2 %. Valmistettu Ruotsissa.

Deluxe Viskinmakuinen glögijuoma, 2,99 € / 0,5 l
Glögi aikuiseen makuun. Alkoholia 1,2 %. Valmistettu Ruotsissa.

Perinteistä

Jouluaitta Perinteinen glögi, 0,89 € / 1 l
Lapsillekin maistuva edullinen, juontivalmis glögijuoma. Valmistettu Suomessa.

Lisätietoja:
Tiedottaja Anna Rissanen, Lidl Suomi Ky, p. (09) 2345 6400, media@lidl.fi.

Avainsanat:

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Lidlin konseptin ydin on parhaan hinta-laatusuhteen tarjoaminen asiakkaille iloisesti palvellen. Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti kasvaneessa organisaatiossa työskentelee noin 5500 henkilöä. 188 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista, ajankohtaisista tarjouksista osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi.