Vuosaaren Lidl sulkee ovensa kuukaudeksi – luvassa muodonmuutos

Vuosaaren Lidl on kiinni 19.10.–18.11.2020 remonttitöiden vuoksi. Myymälässä uusitaan lattia ja kylmäkalusteet sekä seinäpinnat. Remontin yhteydessä uusitaan myös myymälän piha-alue ja parkkipaikalle tulee sähköautojen latauspiste.

Jo vuodesta 2012 asiakkaita palvellut Vuosaaren myymälä remontoidaan kuukauden aikana perusteellisesti. Myymälän seinät saavat raikkaan ja vaalean värityksen, kylmäkalusteet vaihdetaan ja lattia uudistetaan. Lisäksi myymälän piha kunnostetaan ja parkkialueelle asennetaan sähköauton latauspisteet asiakkaiden käyttöön.

Lidl haluaa pitää omista myymäläkiinteistöistään hyvää huolta ja remontoi niitä säännöllisesti. Vuosaaren myymälässä tehtiin nopea kahden päivän uudistusremontti syksyllä 2018. Nyt luvassa on perusteellisempi remontti. Laajan remontin toteuttamiseksi myymälä on suljettu kuukauden ajan 19.10.–18.11.2020.

– Valitettavasti joudumme sulkemaan myymälämme remontin ajaksi. Remontin jälkeen meillä on entistä upeampi myymälä, jossa on mukava käydä ostoksilla ja töissä, kertoo myymäläpäällikkö Veera Lepikkö.

Vuosaaren Lidlin viimeinen aukiolopäivä ennen remonttia on sunnuntai 18.10.2020, jolloin myymälä on avoinna klo 9–21. Myymälän ollessa kiinni asiakkaita palvelee syyskuussa avattu kauppakeskus Columbuksen uusi Lidl.

Lisätietoja: Katja Kuikka, Lidlin viestintä, p. 09 2345 6400, media@lidl.fi.