Muutos Lindex Group Oyj:n konsernin johtoryhmässä

LINDEX GROUP Oyj, Muutokset hallitus/johto/tilintarkastus, 26.4.2024 klo 8.25 EEST

Muutos Lindex Group Oyj:n konsernin johtoryhmässä

Lindex Group Oyj:n talousjohtaja ja konsernin johtoryhmän jäsen Annelie Forsberg on päättänyt siirtyä yhtiön palveluksesta kohti uusia uramahdollisuuksia yhtiön ulkopuolella. Hän jatkaa työssään Lindex-konsernissa tämän vuoden alkusyksyyn saakka. Uuden talousjohtajan rekrytointiprosessi on käynnistetty.

”Haluan kiittää Anneliea lämpimästi hänen arvokkaasta työstään Lindex-divisioonan ja Lindex-konsernin muutosmatkalla. Olemme yhdessä onnistuneet parantamaan konsernin kannattavuutta sekä päivittäneet molempien divisioonien strategiat ja taloudelliset tavoitteet. Lisäksi olemme vieneet yrityssaneerausprosessin loppusuoralle”, Lindex Group Oyj:n toimitusjohtaja Susanne Ehnbåge sanoo. ”Nyt konserni pystyy keskittymään kasvun vauhdittamiseen ja omistaja-arvon kasvattamiseen entisestään. Vahvan johtamis- ja liiketoimintaosaamisensa ansiosta Anneliella on ollut keskeinen rooli yhtiön kehittämisessä, ja toivon hänelle kaikkea hyvää tulevaan”, Susanne Ehnbåge lisää.

”Lähes kuusi vuotta Lindexillä ja myöhemmin myös Lindex-konsernissa on ollut monin tavoin todella palkitseva ajanjakso – ei ainoastaan itselleni talousjohtajana vaan myös yhtiölle, sen hyvän kehityksen ansiosta. Olen vakuuttunut, että Lindex-konsernin ammattitaitoinen tiimi jatkaa yhtiön matkaa kohti kasvua ja strategisia tavoitteita”, Annelie Forsberg sanoo.

LINDEX GROUP Oyj

Susanne Ehnbåge

Konserniviestintä & sijoittajasuhteet
MediaDesk, puh. +358 50 389 001