Lindex 60 vuotta

Lindex täyttää 60 vuotta ja tänä syksynä juhlitaan brändin historiaa sekä nykyistä ja tulevaa muotia.

Syntymäpäiviä vietetään koko syyskuun ajan Lindex 60 years in fashion -kampanjalla, joka antaa vahvan muodin kannanoton ja esittelee syksyn ehdottomat avaintuotteet. Kampanjaa tähdittävät mallit Hilary Rhonda, Andreea Diaconu ja Anne Vyalitsyna.

”Tämän malliston tuotteet ovat helposti yhdistettävissä keskenään. Lisäksi tuotteet sopivat täydellisesti olemassa olevan vaatekokoelmasi kanssa. Olen todella ylpeä tästä mallistosta, josta tulee selkeästi esiin Lindexin ydin.”, sanoo Nina Starck, Lindexin Head of Design.

Vuosi 2014 on suuri juhlavuosi Lindexille.  Jo vuodesta 1954 lähtien, on Lindex jatkuvasti kehittynyt ja haastanut itseään. Menestyksekkäiden mallistojen ja kampanjoiden kautta Lindexistä on tullut vahva muotibrändi. Lindex ei pelkästään halua juhlistaa näitä menneitä 60 upeaa vuotta, vaan myös tulevia vuosia muotialalla.

”Lindex voi katsella näitä kuluneita vuosia valtavalla ylpeydellä ja huomata, kuinka yritys on jatkuvasti kehittynyt. Mutta kehitys ei lopu tähän, vaan voimme juhlistaa myös suuria tulevaisuuden suunnitelmiamme ja odottaa innolla uuden myymälämme lanseerausta ja avausta Lontoossa.”, kertoo Ingvar Larsson, Lindexin toimitusjohtaja.

Lisätietoja:

Suvi-Marja Kunnari
Polhem PR
suvi@polhem.com

Lindex on yksi Pohjois-Euroopan johtavista muotiketjuista. Lindexillä on yli 480 myymälää 16 markkinalla. Lindexin liikeidea on tarjota inspiroivaa ja hintansa arvoista muotia. Valikoimaan kuuluu useita eri kokonaisuuksia naisten alusvaatteita, naistenvaatteita ja lastenvaatteita. Lindex on osa pörssissä noteerattua Stockmann-konsernia. Lisää tietoa osoitteessa www.lindex.com

Avainsanat: