Timo Vuokila Kalevan toimitusjohtajaksi, Laura Halmelasta Mandatumin uusi lakiasiainjohtaja

Timo Vuokila (OTK, VT) on nimitetty Keskinäisen Vakuutusyhtiön Kalevan toimitusjohtajaksi 1.5.2024 alkaen vuodesta 2017 toimitusjohtajan tehtävää hoitaneen Timo Laitisen jäädessä eläkkeelle. Vuokila siirtyy Kalevaan Mandatum Oyj:n lakiasiainjohtajan tehtävästä.

Mandatum Oyj:n lakiasiainjohtajaksi on 1.3.2024 alkaen nimitetty OTM Laura Halmela. Hän siirtyy tehtävään Mandatumin Head of Business and Investment Legal -tehtävästä.

Lisätiedot:

Niina Riihelä, SVP, Viestintä, brändi ja vastuullisuus

sähköposti: niina.riihela(a)mandatum.fi

puhelin: +358 40 728 1548

Mandatum on rahan ja hengen erikoisosaamisen yhdistävä merkittävä finanssipalvelujen tarjoaja. Yhtiö tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman palveluita kattaen omaisuuden- ja varainhoidon, säästämisen ja sijoittamisen, palkitsemisen ja sitouttamisen, eläkeaikaan varautumisen sekä henkilövakuuttamisen. Mandatum tarjoaa palveluita yritysasiakkaille, henkilöasiakkaille sekä institutionaalisille ja varainhoitoasiakkaille. Mandatumin liiketoiminnan menestyksen keskiössä ovat osaava henkilöstö, vahva brändi ja onnistuminen sijoitustoiminnassa. mandatum.fi/konserni