Serus Media kehittämään Smartumin digitaalista asiakasohjelmaa

Report this content

Markkinointitoimisto Serus Media ja työelämän hyvinvoinnin edistämiseen erikoistunut Smartum ja ovat solmineet strategisen yhteistyösopimuksen. Serus Media toteuttaa yhdessä Smartumin kanssa sen 13 000 asiakkaalle digitaalisen asiakasohjelman. Ohjelman keskeisin tehtävä on auttaa Smartumia palvelemaan asiakkaitaan kohdennetusti ja oikea-aikaisesti: luomaan ylivoimainen asiakaskokemus.

“Tulevaisuuden menestyjät ovat niitä, jotka panostavat asiakasuskollisuuteen ja -pysyvyyteen. Keskeisin polttoaine tämän toteuttamiseen on asiakaskäyttäytymisestä kertova data, jota analysoimalla voidaan rakentaa asiakkaan yksilölliseen tilanteeseen ja tarpeeseen perustuva asiakasohjelma”, kiteyttää Seruksen myyntijohtaja Aleksi Niemi.

Serus Media on rakentanut tiiviissä yhteistyössä asiakasanalytiikkaan erikoistuneen Customer Intelligence Finland Oy:n kanssa asiakkuuksien hoitoon keskittyvän konseptin, jonka ytimessä on jokaista asiakasta yksilöllisesti tarkasteleva elinkaari- ja potentiaalimalli. Tämän avulla asiakasta voidaan palvella yksilöllisesti ja sitä kautta kehittää asiakkaiden myönteistä asiakaskokemusta. “Tähtäämme aina siihen, että kohdennettu ja asiakaslähtöinen viestintä on ennen kaikkea asiakasta auttavaa ja kehittävää”, Niemi sanoo.

”Haluamme palvella asiakkaitamme yksilöllisemmin ja johtaa asiakassuhteitamme tiedolla. Serus Median ja Customer Intelligence Finlandin yhteinen konsepti täydentää juuri sopivasti sitä osaamista, jota meillä itsellämme on, toteaa Smartumin toimitusjohtaja Maarit Hannula.

Lisätietoja:

Serus Media: Myyntijohtaja Aleksi Niemi, aleksi.niemi@serus.fi tai puh. +358 44 320 8383
Smartum: Toimitusjohtaja Maarit Hannula, puh. 0207 434 420 (vaihde)

Serus Media on asiantuntijayritysten markkinointitoimisto, joka yhdistää liiketoimintalähtöisellä otteella konsepti- ja sisältösuunnittelun uusimpiin markkinoinnin teknologioihin, tutkimukseen ja data-analytiikkaan. Kehitämme asiakkaidemme digitaalisia myynnin prosesseja ja optimoimme asiakkuuksien hoitoa elinkaaren kaikissa vaiheissa.

Smartum on suomalainen perheyritys, joka kehittää hyvinvointia edistäviä ratkaisuja työelämän ja kuntasektorin käyttöön. Smartumilla on yli 13 000 työnantaja-asiakasta, jotka tarjoavat henkilöstölleen Smartumin liikunta-, kulttuuri-, lounas- ja työmatkaetuja. Etujen piirissä on lähes miljoona työntekijää. Sähköinen palveluseteli puolestaan on käytössä 50 kunnassa, joiden alueella asuu lähes 1,5 miljoona ihmistä. Smartumin liikevaihto vuonna 2015 oli 84 Meur. www.smartum.fi

Avainsanat:

Lainaukset