ALKU-TYÖPÖYDÄT – DESIGN IIRO VILJANEN

UUTUUS NYT SAATAVILLA

Uudet Alku-työpöydät tarjoavat erinomaiset lähtökohdat paitsi työpisteelle myös ryhmätyöskentelylle. Ne sopivat moderniin ja aktiiviseen käyttöön toimistoissa ja oppimisympäristöissä. Alku-työpöytäsarja on ilmeeltään selkeä ja yksinkertainen, mutta tarjoaa silti kymmeniä vaihtoehtoja käyttäjän tarpeiden mukaan. Pienin kansi on kooltaan 60 x 120 cm, joten se sopii pieneenkin työtilaan. Suurimmalla kannella on kokoa yli 1,5 metriä, ja sille mahtuu hyvin useampikin näyttöruutu.

Perinteisten jalkojen lisäksi Alku-sarjaan on tarjolla A-malliset jalat, jotka antavat pöydille uuden ja erottuvan ilmeen. Tarvittaessa pöydistä voidaan koota myös ns.
bench-pöytä, jossa on vastakkain kaksi pöytälevyä ja niillä yhteiset jalat. Alku-pöytiin on mahdollista sijoittaa Face-seinäke työskentelyä rauhoittamaan.

Alku-sarjan suunnittelija Iiro Viljanen halusi tehdä pöydän rakenteesta mahdollisimman pelkistetyn ja modernin. Hyvä esimerkki loppuun asti hiotuista yksityiskohdista on korkeudensäätömekanismi, joka yleensä peitetään jonkinlaisella holkilla. Alku-pöydässä mekanismi on niin siro, että se haluttiin jättää näkyviin antamaan ilmettä.

Iiro Viljanen
Vuonna 1967 syntynyt, useita tunnustuksia ja palkintoja voittanut, Iiro Viljanen valmistui rakennusarkkitehdiksi Lahden Teknillisestä oppilaitoksesta vuonna 1991 ja sisustusarkkitehdiksi Taideteollisesta korkeakoulusta vuonna 2000. Iiro on kuulunut Martelan suunnittelijakaartiin vuodesta 1999 lähtien. Mallistossamme on useita hänen kynästään lähteneitä tuotteita, muun muassa MyBox-pöytä, Largo-sohva ja nojatuoli sekä James-työtuoli.

Hinnat alkaen: (120*60 cm, A-jalat) 392 euroa

Tuotekuvat ladattavissa Martelan kuvapankista http://picture.martela.com/

username: martela

password: picvip