• Martela Oyj/

BuzziSpace yhdistää kalusteissaan ekologisuuden, akustisuuden ja yksityisyyden avotilojen menestykseksi

Martela Oyj tuo Suomeen palkitun BuzziSpacen innovatiiviset tuotteet. BuzziSpace ratkoo avotilan ongelmat ekotuotteilla, jotka kutsuvat uumeniinsa keskittymään. Huopamateriaalista valmistetut istuinsyvennykset rauhoittavat tilan akustiikkaa ja tarjoavat uudenlaisen sopen puheluille, pienelle neuvottelulle tai tuumaustauolle. BuzziSpacen kalusteet täydentävät Martelan tuote- ja palveluvalikoimaa, joka mahdollistaa työympäristöjen kokonaisvaltaisen kehittämisen isoin tai pienin harppauksin.

BuzziSpacen kehittämä ääntä vaimentava huopamateriaali on valmistettu kierrätetyistä materiaaleista, muun muassa villasta ja muovipulloista. Kalusteissa leikitään väreillä ja saumauksilla, joiden tikkaukset tuovat oman lisänsä kalusteiden kotoisaan ja tilaa pehmentävään ilmeeseen. Kalusteet muodostavat ilmeikkäitä kokonaisuuksia, ja herkulliset väriyhdistelmät virkistävät työympäristöä.

Belgialainen BuzziSpace on perustettu vuonna 2007. Designyritys tarjoaa laajan malliston akustisia, kierrätysmateriaaleista valmistettuja kalusteratkaisuja. Yritys huomioi ympäristön läpi valmistusprosessin aina litteitä kuljetuspakkauksia myöten. BuzziSpacen innovaatiot tekevät työympäristöstä esteettisemmän ja viihtyisämmän ja työpäivästä häiriöttömämmän ja tuloksellisemman.

BuzziHub – toimiston uusi kohtaamispaikka

Muotoilija Alain Gilles suunnitteli BuzziHubin miellyttäväksi ja suojaisaksi sohvaksi, joka näyttävyytensä ansiosta sopii toimiston keskeisimmällekin paikalle. BuzziHub-sohvasyvennykset ovat siirreltäviä ja toimivat sekä yksin että ryhmässä. Yhteen sijoittamalla kahdesta tai neljästä BuzziHubista saa rennon ja intiimin neuvottelu- tai taukohuoneen.

Valittavissa 20 värivaihtoehtoa räiskyvästä oranssista rauhoittavaan siniseen ja kaksi istuinleveyttä. Kahdenistuttavan sohvan mitat: 198x104x187 (l x s x k). BuzziHub-sarjaan kuuluvat myös kevyet ja pelkistetyt pöydät, joille on helppoa laskea kahvikuppi ja läppäri.

BuzziBooth – esteettistä ja käytännöllistä yksityisyyttä avotilaan

Alain Gilles on itse avotilojen ystävä, mutta suunnittelijan mielestä vapauttavan tilantunnun ja virikkeiden vastapainoksi avotiloissa tarvitaan rauhallisia ja keskittymistä tukevia paikkoja. BuzziBoothin Gilles suunnitteli pieneksi rauhan satamaksi. Katolla ja seinäkkeillä suojattu, valaistu pöytätaso mahdollistaa tyynen hetken luovaan tai tarkkaan työhön.

18 värivaihtoehtoa, koko 128x122x233 (l x s x k).

BuzziBlinds – jakaa tilaa eristämättä

Tilanjakajan ei tarvitse olla jäykkä ja massiivinen. BuzziBlinds koostuu avattavista ja suljettavista paneeleista, joilla tilaan saa näkösuojaa vain sen verran kuin tarvitsee. Paneelit on päällystetty akustoivalla BuzziFelt-huopamateriaalilla. Nämä ominaisuudet mahdollistavat monet käyttökohteet toimitiloissa, hotelleissa ja ravintoloissa. Alain Gillesin suunnittelema tilanjakaja leikkii ilmavuuden lisäksi väreillä.

Yhdeksän värivaihtoehtoa ja kolme kokoa: leveys 220 mm, korkeusvaihtoehdot 1150 mm, 1500 mm ja 1850 mm.

Martela Oyj
Kari Leino, tuotepäällikkö
kari.leino@martela.fi

Tuotekuvia kuvapankista:

Martela on markkinajohtaja Suomessa ja kansainvälisesti noteerattu design-yritys. Vuonna 2010 Pohjoismaissa, Puolassa ja Venäjällä palveluksessamme oli 600 henkilöä ja konsernimme liikevaihto oli 108 milj. euroa. Tarjoamme asiakkaille kattavat palvelut uusien, muuttuvien ja inspiroivien toimitilojen suunnittelusta sisustamiseen ja ylläpitoon. Yhtiön osakkeet on listattu  NASDAQ OMX:n Pohjoismaisessa pörssissä.