Cube sai kaaret - moduulisohva kuin kukka tai käärme

Martelan Cube-sohvan saa nyt ympyrälle, kiemurtelemaan ja taipumaan juuri tilaan sopivaksi kokonaisuudeksi. Moni-ilmeinen Cube sai kaarevat istuinosat ja samalla uuden, kaksivärisen verhoilun, joka tuo sohvan graafiset linjat näyttävästi esiin. Mikko Halosen suunnittelema Cube mahdollistaa omaleimaisen sohvaratkaisun luomisen aula- ja odotustiloihin.

Uudistunut Cube-sohva houkuttelee istumaan ja viihtymään. Cuben kaarevilla muodoilla voi leikitellä tai rakentaa istuinyksiköistä suoraviivaisen kokonaisuuden – halutun tunnelman, koon ja tarpeen mukaan. Selkänojalliset istuinyksiköt yhdistettyinä kaareviin sekä neliskulmaisiin istuinpaloihin tarjoavat lukemattomia mahdollisuuksia sohvan muodolle. Muoto on jatkossa myös helposti muutettavissa.

Cuben istuinyksiköihin voi valita sisä- ja ulkopinnoille kahta eri kangasmateriaalia tai sävyä. Sohvasta saa yksivärisen tai kaksivärisen, ja lisäksi istuinyksiköt voivat olla erivärisiä. Suurikin sohvakokonaisuus herää eloon hillittyjen sävyjen vaihtelulla tai raikkailla vastakohtavärien yhdistelmillä. Cuben verhoilu pysyy ryhdikkäänä ja laadukkaana huolella mietittyjen saumojen ja muotoilun ansiosta.

Jalusta: maalattu harmaa tai kromi

Hinta istuinosalle alkaen 410 €

Martela Oyj
Kari Leino, tuotepäällikkö
kari.leino@martela.fi
puh. 050 093 3922

Tuotekuvia:
Martela Oyj
Anniina Nissinen, markkinointisuunnittelija
anniina.nissinen@martela.fi
puh. 010 345 5626

Martela on markkinajohtaja Suomessa ja kansainvälisesti noteerattu design-yritys. Vuonna 2010 Pohjoismaissa, Puolassa ja Venäjällä palveluksessamme oli 600 henkilöä ja konsernimme liikevaihto oli 108 milj. euroa. Asiakkaillemme takaamme kattavat palvelut uusien, muuttuvien ja inspiroivien toimitilojen suunnittelusta sisustamiseen ja ylläpitoon. Yhtiön osakkeet on listattu  NASDAQ OMX:n Pohjoismaisessa pörssissä.