FIKSUSTI ISTUVAN VALINTA

Martela on myynyt Axia-työtuoleja tasaiseen tahtiin jo vuodesta 2003. Yksi tärkeimmistä syistä sarjan jatkuvaan suosioon on ergonomia, joka on asiantuntijoiden mielestä markkinoiden parhaita. Työhyvinvointi on kuitenkin entistä tärkeämpi tekijä tietotyötä tekevien keskuudessa, joten parhaasta on tehty nyt lähes täydellinen. Uusi Axia Smart Active onkin fiksun istujan valinta.

Axia Smart Active tukee aktiivista ja dynaamista työskentelytapaa muistuttamalla 30 minuutin välein aktiivisuuteen. Tuoli värisee ja nostaa istujan liikkumaan.

Äly on sisäänrakennettu tuoliin, joten isoja ohjauslevyjä ei enää tarvita. Applikaation, joka on ladattavissa tällä hetkellä Android- ja Apple-puhelimiin, avulla voi seurata omaa istumisaktiivisuutta ja tehdä tietoisia päätöksiä dynaamisemman työskentelyn puolesta.

Kaikki ennestään erinomaiset ergonomiset ominaisuudet ovat edelleen olemassa, joten Axia Smart -tuoleissa voi istua yksilöllisesti juuri niin hyvin kuin on tarpeen.

Uusi Axia 2.0-sarja

Axia 2.2 on kauttaaltaan verhoiltu, normaaliselkäinen työtuoli, johon on saatavissa Smart Active -toiminto
Axia 2.4 on kauttaaltaan verhoiltu, korkeaselkäinen työtuoli
Axia 2.5 on verkkoselkäinen tuoli, johon on saatavissa Smart Active -toiminto

Lisätiedot: Minna Andersson, Markkinointi- ja vastuullisuusjohtaja, Martela Oyj, 040 087 8101, minna.andersson@martela.com

Martela-konserni kuuluu alansa johtaviin käyttäjälähtöisiä työympäristöjä tuottaviin yrityksiin Pohjoismaissa. Halu tarjota asiakkaille parhaita työympäristöjä on ohjannut toimintaamme jo seitsemänkymmenen vuoden ajan. Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Martelan palveluille ja valituille tuotteille Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa valmistetuista tuotteista ja Suomessa työllistävästä toiminnasta. Parannamme työhyvinvointia samalla tilojen käyttöä tehostaen työympäristöjen lisäksi oppimisympäristöissä sekä hoivakohteissa. Liikevaihto oli vuoden 2015 lopussa 132,8 miljoonaa euroa ja vuoden 2015 keskimääräinen henkilömäärä 622.