#inspiringoffice –kuvakilpailun voittaja ratkennut

Martela Oyj järjesti keväällä 2014  #inspiringoffice –kuvakilpailun Facebookissa ja Instagramissa, joka päättyi 28. helmikuuta 2014. Useiden mielenkiintoisten inspiroivia työtiloja esittävien kuvien joukosta voittajaksi valittiin helsinkiläisen Mikko Seppäsen värikästä neuvottelutilaa esittävä kuva. Voittaneessa kuvassa pirteän neuvottelutilan istuimet ovat raikkaasti kaikki eri väreillä verhoillut.
Voittajan valinneeseen raatiin kuuluivat Martela Oyj:n suunnittelijat teollinen muotoilija Pekka Toivola ja sisustusarkkitehti Iiro Viljanen. Pääpalkintona kilpailussa oli 4 kpl Olli Mannermaan vuonna 1955 Martelalle suunnittelemia Kilta tuoleja.

Kilpailuun osallistuneet kaikki kuvat ovat nähtävillä Martela Oyj:n Facebook-profiilissa www.facebook.com/martelagroup kuvakansiossa #inspiringoffice photo contest

Leena Puttaa-Sollo
Brand and Communication Manager, Martela Oyj
leena.puttaa-sollo@martela.fi
puh. 040 849 5480

Martela Oyj on ergonomisten ja innovatiivisten kalusteiden talo ja tilamuutoksia toteuttava palveluyhtiö. Martelan tuotteet ja palvelut parantavat tilojen toimivuutta ja viihtyvyyttä työympäristöjen lisäksi muun muassa oppimisympäristöissä sekä hoivakodeissa. Martela on 68-vuotias perheyritys ja markkinajohtaja Suomessa. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ OMX:n Pohjoismaisessa pörssissä. Vuonna 2013 Pohjoismaissa, Puolassa ja Venäjällä Martelan palveluksessa oli 770 henkilöä ja konsernin liikevaihto oli 132,3 milj. euroa. Martela toimii vastuullisesti liiketoiminnan kaikilla osa-alueilla.