KÄYTTÖASTEIDEN HALLINTA ON TYÖYMPÄRISTÖJEN UUSIN TRENDI

Martela ja Condeco julkistavat yhteistyön työympäristöjen käyttöasteiden hallinnassa sekä toimistojen
varausprosessien standardoinnissa Tukholman huonekalumessuilla.

Parhaiden työympäristöjen luominen on Martelan liiketoiminnan ydin. Älykäs monitilatoimisto parantaa työntekijöiden tehokkuutta ja työhyvinvointia, lisää yrityksen tuottavuutta ja tuo säästöjä tilakustannuksiin. Jotta täydellisesti toimivaksi suunniteltu toimisto säilyisi täydellisenä tietotyön jatkuvassa muutoksessa, tarvitaan käytettävyydeltään yksinkertaista, teknologialtaan takuuvarmaa ja designiltaan huomaamatonta kalusteiden käyttöasteiden hallintaa.

Siksi Martela esittelee Tukholman huonekalumessujen Martelatalossa 3.-7.2. uusia työympäristöjen tuottavuutta ja työhyvinvointia parantavia Martela Dynamic –ratkaisuja. Yksi näistä on teknologiayhtiö Condecon kanssa toteutetta-va työympäristöjen käyttöasteiden hallinnan palvelu. Palvelu perustuu Condecon valmistamaan pieneen langatto-maan sensoriin, minkä avulla voi seurata minkä tahansa tilan tai kalusteen käyttöastetta.

Tilojen optimointi reaaliaikaisesti

Kun työympäristön käyttöasteesta saadaan tarkkaa dataa, tiloja voidaan ylläpitää, muuttaa ja optimoida käyttäjäläh-töisiksi nopeasti ja tehokkaasti. Näin työtyytyväisyys pysyy parhaalla tasolla jatkuvasti. Seuranta voidaan tehdä tie-tyn ajanjakson aikana tai integroida pysyvästi työympäristöön.

”Condecon luoma teknologia tarjoaa huimia mahdollisuuksia erilaisten työympäristöjen parantamiseen. Parhaassa työympäristössä yhdistyvät käyttöastetietoon perustuva suunnittelu, kalusteiden ergonomia ja monitilatoimiston mahdollisuudet. Tällaisessa toimistossa työskentelevät ovat myös tyytyväisimpiä”, kertoo Martelan markkinointi- ja vastuullisuuspäällikkö Minna Andersson.

Käyttöasteen hallinnan lisäksi Martela Dynamic –tuoteperhe täydentyy Dynamic Desk Booking ja Dynamic Meeting Room Booking –tuotteilla, jotka helpottavat entisestään työpisteiden ja neuvotteluhuoneiden varaamista.
"Coopera-tion with Martela is exclusive in many of their markets. Combining the real-time insights Condeco’s  sense technolo-gy provides with Martela’s expertise helping customers optimise their office environments ensures that organisations benefit from an integrated solution”, iloitsee Condecon markkinointijohtaja Lynda Lowe.

Tuotepäällikkö Tytti Ruponen, Martela
tytti.ruponen@martela.fi

Markkinointijohtaja Lynda Lowe, Condeco Ltd
Puh. +44 (0)7967645280
lynda.lowe@condecosoftware.com
www.condecosoftware.com

Martela -konserni kuuluu alansa johtaviin yrityksiin Pohjoismaissa. Halu tarjota asiakkaille parhaita työympäristöjä on ohjannut toimintaamme jo lähes seitsemänkymmenen vuoden ajan. Ergonomisten ja innovatiivisten kalusteratkaisujen lisäksi Martela suunnittelee ja tuottaa monipuolisesti työympäristöihin liittyviä palveluja. Parannamme työhyvinvointia samalla tilojen käyttöä tehostaen työympäristöjen lisäksi oppimisympäristöissä sekä hoivakohteissa.