• Martela Oyj/

MARTELA – KAUNEUTTA JA KODIKKUUTTA KAIKEN IKÄISILLE – MUKANA APUVÄLINE 13 -MESSUILLA 7.-9.11.2013

Martela on hoivakalusteiden ammattilainen, joka puolestapuhuu hyvän suunnittelun, estetiikan ja kodikkuuden puolesta. Martela Plus+ -malliston suunnitelija Jukka Setälän sanoin: ”Fyysisen toimintakyvyn heikkeneminen ei tarkoita, että ihminen lakkaisi arvostamasta kauneutta.”

Laajasta mallistostamme löytyvät oikeat tuotteet niin hoitokodin olohuoneeseen kuin palvelutalon ruokasaliinkin. Kalusteemme ovat kauniita, kestäviä ja käytännöllisiä. Esimerkiksi tehostetun hoivan kohteisiin tarkoitetuissa tuoleissa on irrotettavat verhoilut ja tehokkaat kosteussuojat. Ergonomiassa on otettu huomioon niin istujan kuin hoitohenkilökunnankin tarpeet. Kalusteiden lisäksi Martela tarjoaa asiakkailleen tila- ja sisustusratkaisut.

Palveluasumisen sisustussuunnittelu alkaa aina tila-analysoinnilla, sillä tila itsessään on apuväline. Sen muoto, valonlähteet, värit, kulkureitit ja ovet toimivat lähtökohtana tilasuunnittelulle, joka yksiselitteisesti pyrkii edistämään asukkaiden omatoimisuutta ja auttamaan heitä säilyttämään toimintakykynsä mahdollisimman pitkään. Martela pyrkii samalla myös varmistamaan kaikille  turvallisen, hyvinvointia tukevan hoivaympäristön, joka tekee myös hoitohenkilöstön työstä entistä toimivampaa ja ergonomisempaa.

Martelan pitkä kokemus, alan tarpeisiin asiantuntijoiden kanssa suunnitellut kalusteet ja vahva osaaminen hoivakotien kalustamisessa näkyvät satojen kohteiden viihtyisinä, kodinomaisina ja asukkaiden tarpeita tukevina oleskelutiloina, joissa myös vieraat viihtyvät. Kerromme mielellämme lisää palveluistamme ja tuotteistamme Apuväline 13 -messujen osastolla 412.

Apuväline 13 -messut  7.-9.11.2013: Sujuva arki - ihan meille kaikille Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa os. Ilmailunkatu 20
Aukioloajat: to–pe klo 9–17, la klo 9-16
Ammattilaiset veloituksetta rekisteröitymällä ennakkoon netissä: www.apuvaline.info

projektipäällikkö, +358 50 5925005

Markku.Lehto@martela.fi

Martela Oyj on 68-vuotias perheyritys. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ OMX:n Helsingin pörssissä. Suomessa Martela on toimialansa suurin yritys ja Pohjoismaissa kolmen suurimman joukossa. Yhtiöllä on tuotantoa Suomessa, Ruotsissa ja Puolassa. Vuonna 2012 konsernin liikevaihto oli 142,7 milj. euroa ja sen palveluksessa oli 801 henkilöä.