Martela esittelee monitilatoimistoon entistä enemmän värejä ja vaihtoehtoja

Monitilatoimiston hyvät puolet perustuvat vuorovaikutuksen lisääntymiseen ja sen myötä parantuvaan viihtyvyyteen. Kalusteiden ja tilasuunnittelun on tuettava monitilatoimistoissa tapahtuvia kohtaamisia. Kohtaamiset taas voivat olla hyvin erilaisia: sattumanvaraisia, rentoja, virallisia, täydellistä keskittymistä vaativia, ympäröivästä hälystä ammentavia. Miten tukea erilaisia toimintoja, mutta säilyttää harmonia ja hallittu ilme? Vastauksena esittelemme mm. Antti Kotilaisen suunnitteleman Nooan ja säädettävän Frankien.

Nooa on yksilöllinen ja monimuotoinen

Nooa-sarja tarjoaa laajan valikoiman erilaisia istuimia, joista voi muodostaa klassisen sohvan niin suorana kuin kaarevanakin, useaan suuntaan aukeavan yhdistelmän tai yksityisyyttä tarjoavan nojatuolin tai sohvaryhmän.

Toimistoissa tavoitellaan yhä selvemmin kodinomaisuutta. Nooassa trendin mahdollistaa erilliset tyynyt, jotka tekevät kalusteen ilmeestä pehmeämmän, rennomman ja kutsuvamman. Tyynyjä on kolme erilaista mallia.

Nooa taipuu myös materiaalivaihtoehtojen osalta monokromaattisesta kontrastiväreihin. Verhoilun lisäksi on mahdollista leikitellä jalkavaihtoehdoilla: tyylikkään puun lisäksi voi sävyksi valita minkä tahansa 98 Inspiring Colours –sarjan vakioväristä.

Palavereiden taso nousee napin painalluksella

Paras tapa pistää palaveri uusille urille on nostaa neuvottelijat seisomaan. Uuden sähkösäätöisen Frankie-neuvottelupöydän ääressä se tapahtuu napin painalluksella. Vireystaso kohoaa, tunnelma rentoutuu ja lopputulos saavutetaan nopeammin.

Iiro Viljasen suunnittelemasta Frankiesta on tullut nopeasti suosittu neuvottelupöytä. Sen rento tyylikkyys puree erityisesti aikana, jolloin monitilatoimistoissa tavoitellaan kodinomaista tunnelmaa. Suosittu sarja saa nyt uusina malleina paitsi sähkösäädettävän, myös ”bench”-version, joka soveltuu hyvin ryhmätyöskentelyyn tai pöytäseinäkkeillä jaettuna lyhytaikaiseen yksilötyöskentelyyn.

Hullaannu väreistä!

Kaipaako toimitila brändivärejä muuallekin kuin käyntikortteihin vai piristäisikö tehostevärit siellä täällä yleisilmettä?

Inspiring Colours on Martelan uusi vakiovärien valikoima. Kalusteiden metalliosiin on valittavissa Inspiring Colours -kartan mukaan 98 eri RAL-värivaihtoehtoa. Nyt vain mielikuvitus on rajana. Uskalla, yhdistele ja luo uusia inspiroivia tiloja värien avulla!

Minna Andersson, Markkinointi- ja vastuullisuuspäällikkö, Martela Oyj
puhelin: 0400 878101  /  sähköposti:
minna.andersson@martela.com
Martelan mediamateriaalit