Martela Outlet avataan Kuopioon

Martela Outlet -ketju laajenee kesäkuussa Kuopioon. Ketjun seitsemäs myymälä avataan 5.6. osoitteessa Suvannontie 7. Martela Outlet palvelee avajaispäivänä klo 10–17.

Martela Outlet myy kierrätettyjä laatukalusteita toimistokäyttöön ja kotiin. Kierrätettyjen, kunnostettujen toimistokalusteiden lisäksi myynnissä on poistoeriä ja näyttelykappaleita. Löytöjä voi tehdä työpisteen lisäksi esimerkiksi neuvottelu- ja aulatiloihin. Martela Outletin valikoima ja hintataso palvelevat etenkin pk-yrityksiä ja kotitoimistoja.

Martela Outlet -ketjun taustalla on Martelan ympäristöä säästävä toimintatapa, joka huomioi kalusteen koko elinkaaren aina uuden kalusteen materiaalivalinnoista kalusteen jatkokäyttöön. Martela Outletiin päätyvät Martelan kierrätyspalvelun asiakkaiden hyväkuntoiset kalusteet. Koska laadukkaat kalusteet suunnitellaan lähtökohtaisesti pitkäikäisiksi, ne kestävät usein käyttöä ensimmäisen omistajan jälkeenkin.

Työtuoli – Outletin hittituote

Martela Outletissa myytävät työtuolit ovat huollettuja ja uudelleenverhoiltuja Martelan tuoleja. ”Ostaessaan meiltä työtuolin asiakas saa lähes uudenveroisen laatutuolin, jolla on takuu”, Martela Outletin myyntijohtaja Juha-Matti Ojala kertoo. ”Asiakas saa halutessaan tuotteet mukaan suoraan myymälästä, mutta tarjoamme myös kuljetuspalvelua”, Ojala jatkaa.

Käytetyistä toimistokalusteista syntyvä jäte minimoidaan Martelassa tehokkaalla kierrätysjärjestelmällä. Käyttöön kelpaamattomat kalusteet puretaan ja komponentit lajitellaan. Syntyvä materiaali hyödynnetään energiantuotannossa tai toimitetaan teollisuuden uusioraaka-aineeksi.

Martela Outlet -konsepti kehitettiin kymmenvuotisen, kierrätyskumppanin kanssa tehdyn yhteistyön jatkoksi. Ketju aloitti toimintansa vuonna 2010, ja kierrätettyjen kalusteiden kysyntä on mahdollistanut ketjun kasvun maanlaajuiseksi.

Martela Outlet
Juha-Matti Ojala, myyntijohtaja puh. 010 345 7909, juha-matti.ojala@martela.fi

Martela Outlet Kuopio
os. Suvannontie 7, 70780 Kuopio