Martela tyynysodassa hävikkikulttuuria vastaan

Värikäs ja ihanan muhkea sisustustyyny piristää niin kotona kuin toimistollakin. Martelan uusien sisustustyynyjen verhoilussa on käytetty ylijäämateriaaleja, minkä johdosta tuote on ekologinen ja kestävä.

Martelan uudet sisustustyynyt on valmistettu käsityönä Martelan tehtailla Nummelassa.
”Sisustustyynyt edustavat kotimaista huippu-designia eli ovat tyylikkäitä, ekologisia ja kestäviä. Värit piristävät niin kotia kuin toimistoakin”, kertoo Martela Oyj:n sisustussuunnittelija Heli Romppainen.

Valitsiko helmenharmaan vai kirkkaanpunaisen? Valinnanvaraa riittää hillitystä räväkkään, mutta miellyttävän löytyessä kannattaa toimia nopeasti.
”Tyynyjen värivaihtoehdot muuttuvat viikoittain, koska materiaalina käytetään ylijäämäkankaitamme.”

WASTE NOTHING, GET MORE

Tyynyn tuotelapusta löytyvä ”Waste Nothing” -tunnus viestii Martelan vastuullisuudesta.
”Haluamme kuormittaa ympäristöä mahdollisimman vähän. Tyynyjen kangas on toimistotuoliemme verhoilun ylijäämäkangasta. Hävikin sijaan luomme jotain kaunista ja kestävää.”

Tyynyn materiaalit täyttävät toimistokalusteiden korkeimmat vastuullisuusluokitukset, mikä takaa paloturvallisuuden ja käyttökestävyyden.
”Martelan sisustustyynyjen materiaalit ja saumat kestävät tyynysodat ja kotieläimet. Lisäksi täytettä on sisällä tarpeeksi, jotta tyyny pysyy napakkana eikä lässähdä viikossa. Kyseessä on loistava tuote esimerkiksi lattialla istumiseen”,  Heli Romppainen sanoo.

Tuotetiedot:
Sisustustyyny, iso, 60x35 cm, 80 e
Sisustustyyny, pieni, 34x34 cm, 60 e

Martelan sisustyynyjä voi ostaa Martela Outlet -myymälöistä. Tervetuloa tutustumaan valikoimaan!

Martela Outlet Vantaa
Ylästöntie 11
01510 Vantaa

Martela Outlet Tampere
Kuoppamäentie 3A

Martela Outlet Turku
Jännekatu 2
20760 Piispanristi

#Martela #kiertotalous #Nummela #monitilatoimisto #tehokkuus #handmade #design #martelaoutlet
Twitter: @MartelaFinland

Minna Andersson, Markkinointi- ja vastuullisuusjohtaja, Martela Oyj, 040 087 8101, minna.andersson@martela.com

Martela-konserni kuuluu alansa johtaviin käyttäjälähtöisiä työympäristöjä tuottaviin yrityksiin Pohjoismaissa. Halu tarjota asiakkaille parhaita työympäristöjä on ohjannut toimintaamme jo seitsemänkymmenen vuoden ajan. Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Martelan palveluille ja valituille tuotteille Avainlippu-tunnuksen osoituksena Suomessa valmistetuista tuotteista ja Suomessa työllistävästä toiminnasta. Parannamme työhyvinvointia samalla tilojen käyttöä tehostaen työympäristöjen lisäksi oppimisympäristöissä sekä hoivakohteissa. Liikevaihto oli vuoden 2015 lopussa 132,8 miljoonaa euroa ja vuoden 2015 keskimääräinen henkilömäärä 622.