MARTELAN OUTLET-TUOTTEET NYT KÄTEVÄSTI VERKOSTA

Martelan Outlet-valikoiman kalusteet on ostettavissa nyt myös verkkokaupasta. Valikoimassa on kierrätettyjä ja huollettuja huonekaluja monista Martelan suosituista sarjoista. Yrityksiin verkkokaupasta ostetut tuotteet toimitetaan perille.

Martelan Outlet-valikoimissa olevat tuotteet ovat pääosin käytettyjä, mutta aina huollettuja ja mahdollisesti uudelleenverhoiltuja kalusteita, joilla on takuu. Outlet-toiminnasta vastaava Pekka Väisänen kertoo, että huollettaessa käytetään valmistajan alkuperäisiä osia. ”Kierrätyspalvelumme on olennainen ja kasvava osa Martela Lifecycle -mallia, joka tarjoaa työympäristöille koko elinkaaren kattavan kokonaispalvelun ja sitä kautta parhaan työympäristön”, Väisänen jatkaa. Tutustu Martelan työtuolin tarinaan videomuodossa täältä.

ENSIMMÄINEN KIERRÄTYSTUOTTEISIIN KESKITTYVÄ VERKKKOKAUPPA

”Kierrätystoimintamme on Euroopan laajuisestikin ainutlaatuinen”, Väisänen muistuttaa. ”Kierrätyspalvelumme kautta tulevat kalusteet tutkitaan ja hyväkuntoiset ja kunnostetut päätyvät myyntiin Outletissa. Käyttöön kelpaamattomat kalusteet puretaan ja komponentit lajitellaan. Materiaalit hyödynnetään energiantuotannossa tai toimitetaan teollisuuteen raaka-aineeksi, kaatopaikalle päätyy vain murto-osa.

”Matelan kalusteet suunnitellaan lähtökohtaisesti pitkäikäisiksi ja valmistetaan kestäviksi, joten kierrätys ja uusiokäyttö on todella järkevää. Lisäksi monessa yrityksessä kierrätetyn tuotteen valinta voi olla kustannuksen ohella myös osa vastuullisuuden toteutumista”, Väisänen muistuttaa.

Nopeimmin Outletissa kiertävät sähköpöydät, joita myös jatkuvasti saadaan lisää valikoimiin.

Lisätiedot:

Minna Andersson, Markkinointi- ja vastuullisuusjohtaja, Martela Oyj
puhelin: 0400 878101  /  sähköposti:
minna.andersson@martela.com

Martela-konserni kuuluu alansa johtaviin yrityksiin Pohjoismaissa. Halu tarjota asiakkaille parhaita työympäristöjä on ohjannut toimintaamme jo seitsemänkymmenen vuoden ajan. Ergonomisten ja innovatiivisten kalusteratkaisujen lisäksi Martela suunnittelee ja tuottaa monipuolisesti työympäristöihin liittyviä palveluja. Parannamme työhyvinvointia samalla tilojen käyttöä tehostaen työympäristöjen lisäksi oppimisympäristöissä sekä hoivakohteissa.