MONITILATOIMISTO TUO MARTELA-KESKUKSEN CENTREEN

Martelan jälleenmyyjä Offimar muuttaa Lappeenrannan uuteen Centre-keskukseen. Liikekeskuksen toisessa kerroksessa palvellaan 14.9. alkaen.

Muuton taustalla on Martelan omaankin filosofiaan liittyvä monitilatoimisto- ja kiertotalousajattelu, joka luo säästöjä, tehokkuutta ja työhyvinvointia. ”Saamme monitilatoimiston myötä neliömme tehokkaampaan käyttöön. Työympäristön optimointi nykyiseen tarpeeseemme luo säästöjä muun muassa energiakuluissa. Toimintatapojen muuttaminen puolestaan lisää tehokkuutta”, Martela-Keskus Offimarin toimitusjohtaja Iikka Räisänen kertoo.

”Samalla pääsemme huomattavasti paremmalle paikalle kaupungin ytimeen. Asiakkaidemme on helppo asioida uusissa tiloissa”, Räisänen iloitsee. ”Asiakkaamme voivat tutustua toimistossamme käytössä oleviin tuotteisiimme. Nykyteknologia mahdollistaa muiden tuotteiden esittelyn näytöillä entistä  paremmin”, Räisänen lisää.

Offimar on Martelan itsenäinen jälleenmyyjä
Kaakkois-Suomen alueella

Paikallinen yritys tarjoaa ergonomisten ja innovatiivisten kalusteratkaisujen lisäksi monipuolisesti työ-, oppimis-, kohtaamisympäristöjen ja hoiva-asumisen kehittämiseen liittyviä kokonaispalveluita. Offimar on toiminta-alueensa johtava toimija.

“Kalustekustannukset muodostavat vain murto-osan tilojen elinkaaren kokonaiskustannuksista. Käyttökustannukset ovat tyypillisesti kymmenen kertaa kalustekustannuksia korkeammat ja henkilöstökustannukset helposti jopa satakertaiset. Tarjoamme ihmisille kokonaisratkaisun, joka huomioi tilan, kalusteiden ja ihmisten hyvinvoinnin”, Räisänen summaa.

“Tervetuloa tutustumaan uusiin tiloihimme Centre-keskukseen!” Räisänen toivottaa.

Iikka Räisänen, Martela-Keskus Offimar Oy:n toimitusjohtaja