Sola on sympaattinen!

Sola tuolin muotokieli on sympaattisen pehmeä ja tukee myös visuaalisesti monimuotoista toimistoilmettä.

Sola tuolit sopivat hyvin mukaan Inspiring Office® by Martela –konseptiin, koska sen muotokieli on sympaattisen pehmeä ja tukee visuaalisesti monimuotoista toimistoilmettä.

Sola -tuoliperhe on suunniteltu tarpeeseen toteaa tuolin muotoilija Antti Kotilainen ja kertoo tuolin lähtökohtana olleen universaali istuinkuppi. Istuimen täyteläinen muoto on piirretty rennolla ja jäntevällä viivalla. Muodon ei tarvitse huutaa ollakseen tunnistettava ja karismaattinen. Tuolin istuinkuppi voidaan myös luontevasti valmistaa eri materiaaleista.

”Tuolin viimeistelty, helposti lähestyttävä muoto ja useat runkovaihtoehdot mahdollistavat sen luontevan käytön erilaisissa tiloissa. Yksittäinen tuoli toimii sellaisenaan ja suurina ryhminä tuolit mukautuvat luontevasti tilaan. Salikäytössä tuolit muodostavat mielenkiintoisen rytmin. Sola -tuoli on suunniteltu ihmisen kokoiseksi ja näköiseksi.” kertoo Antti Kotilainen

Solasta on saatavilla yleistuoli ja baarituoli, joten se sopii hyvin yhteen vaikkapa Alku-pöytien kanssa. Verhoiluvaihtoehtoja on lukuisia. Lisäksi rivikytkennän ja pinottavuuden ansiosta Sola-tuoli sopii myös moniin muihin erilaisiin käyttötarkoituksiin.

Sarjaan kuuluvat nelipiste- ja lenkkijalustaiset yleistuolit sekä yleistuolin lisäksi sarjassa on myös kahta erikorkuista baarijakkaraa.

Median yhteydenotot:
Kari Leino, Tuotepäällikkö, Martela Oyj,
puhelin +358 (0)500 933 922, s-posti kari.leino@martela.fi

Leena Puttaa-Sollo, Brändi ja viestintäpäällikkö, Martela Oyj
Puhelin +358 (0)40 84 95 480, s-posti
leena.puttaa-sollo@martela.fi

Valokuvat: Martelan kuvapankki
käyttäjätunnus:
martela
salasana:
picvip

Leena Puttaa-Sollo

Brand and Communication Manager, Martela Oyj

leena.puttaa-sollo@martela.fi

puh. 040 849 5480

Martela Oyj on ergonomisten ja innovatiivisten kalusteiden talo ja tilamuutoksia toteuttava palveluyhtiö. Martelan tuotteet ja palvelut parantavat tilojen toimivuutta ja viihtyvyyttä työympäristöjen lisäksi muun muassa oppimisympäristöissä sekä hoivakodeissa. Martela on 68-vuotias perheyritys ja markkinajohtaja Suomessa. Yhtiön osakkeet on listattu NASDAQ OMX:n Pohjoismaisessa pörssissä. Vuonna 2013 Pohjoismaissa, Puolassa ja Venäjällä Martelan palveluksessa oli 770 henkilöä ja konsernin liikevaihto oli 132,3 milj. euroa. Martela toimii vastuullisesti liiketoiminnan kaikilla osa-alueilla.