TRAILER − liikuteltava apupöytä ja raikas väripilkku

Läppäri, kahvikuppi ja sohva on yhtälö, joka kuulostaa houkuttelevalle mutta on käytännössä hankala toteuttaa. Pieni, sulavalinjainen apupöytä Trailer on muotoiltu siten, että pöydän voi vetää syliin sopivalle naputteluetäisyydelle. Metallinen, kevyt pöytä täydentää pehmeää sohvaryhmää ja toimii monipuolisena laskutasona.

Trailer on syntynyt mukavaa ja tyylikästä kannettavan tietokoneen käyttöä varten. Minimalistinen, alumiini- ja teräsrakenteinen Trailer on helposti liikuteltava apupöytä sohvan tai nojatuolin viereen. Jalan muotoilu ja sijoitus mahdollistavat pöydän kannen vetämisen istuimen päälle. Selkeälinjaisen muotoilun ansiosta Trailer toimii useimpien kalusteiden parina esimerkiksi auloissa, toimistoissa ja neuvotteluhuoneissa. Kotona se sopii myös kevyeksi yöpöydäksi. Kiiltävän valkoinen Trailer sopii erilaisiin sisustuksiin ja kirkkaankeltainen maustaa tilan kuin tilan.

Trailer-apupöydän on suunnitellut Rane Vaskivuori.

Hinta noin 410 euroa

Martela Oyj

Kari Leino, tuotepäällikkö

etunimi.sukunimi@martela.fi

puh. 0500 933 922

Kuvauslainat:

Martela Oyj

Anniina Nissinen, markkinointisuunnittelija

etunimi.sukunimi@martela.fi

puh. 010 345 5626

Martela Oyj suunnittelee ja toteuttaa työtilojen ja julkisten tilojen sisustusratkaisuja. Martelan tavoitteena on tarjota asiakkailleen ja yhteistyökumppaneilleen alan parasta palvelua sekä laadukkaita, ergonomisia ja innovatiivisia tuotteita. Suomessa Martela on toimialansa suurin yritys ja Pohjoismaissa kolmen suurimman joukossa. Suomessa Martelan kokonaispalvelu kattaa tarvittaessa koko toimitilan muutoksen inventoinnista ja suunnittelusta muuttoon ja ylläpitoon saakka. Martela on yli 60-vuotias perheyritys, jonka osakkeet on listattu OMX:n Pohjoismaisessa Pörssissä Helsingissä. Vuonna 2010 Martela-konsernin liikevaihto oli 108,4 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa työskenteli keskimäärin 601 henkilöä. Martelalla on ISO 14001 ja ISO 9001 -ympäristö- ja laatusertifikaatit sekä useita design-palkintoja.