Unohda demoefektit - FLOW PELASTAA PRESENTAATION

Tuttu tilanne: videotykki ja tietokone eivät synkkaa keskenään, oikeaa liitintä ei löydy tai ainakin kaukosäädin on kateissa? Siksi Martela esitteleekin nyt täydellisen lääkkeen parempiin palavereihin: yhdessä Satavision kanssa kehitetyn esitysratkaisun, Flown.

Flown edistyksellisyys on yhden USB-liittimen taktiikassa. Kun johdon toinen pää liitetään omaan koneeseen, vain yhden napin painalluksella näyttö on heijastettu kaikille, käyttöjärjestelmästä riippumatta. Flow on suunniteltu siten, että se liikkuu helposti huoneesta toiseen, joten sen käyttöaste saadaan poikkeuksellisen korkeaksi.

“Pekka Toivolan suunnittelema esitysratkaisu on vastaus monen yrityksen ongelmiin ja tällaista tuotetta on toivottukin jo pitkään valikoimiimme. Se on paitsi näyttävä kaluste, myös nerokkaan yksinkertainen käyttää,” toteaa Martelan markkinointi- ja vastuullisuuspäällikkö Minna Andersson. Flow yhdistää Satavisionin esitystekniikan, projektorin, näyttöratkaisun ja langattomuuden sekä Martelan valmistaman liikuteltavan vaunun yhdeksi kokonaisuudeksi. Edistyksellinen esitystekniikka skaalaa kuvan optimaaliseksi kaikille siihen liitetyille laitteille ilman erillistä asetusten säätöä.

Flown tekniset tiedot:
• sisältää tekniikkayksikön, USB-sovittimet langatonta käyttöä varten sekä heijastuspinnan. Projektoriyksikkö sijaitsee vaunussa, josta kuva heijastetaan näyttöpinnalle. Projektorissa on oma kaiutin ja mukana toimitetaan myös kaapelit, mikäli projektoria halutaan käyttää kiinteillä yhteyksillä.

• esitystekniikka toimii langattomasti. Näytön äärellä käyttäjä muodostaa langattoman lähiverkon oman koneensa USB-porttiin liitettävällä sovittimella. Tämän jälkeen käyttäjä voi jakaa oman näyttönsä vain nappia painamalla.

• laitteen mukana toimitetaan kaksi sovitinta. Niitä voidaan vaihdella esittäjien kesken, jolloin esittäjän vaihto sujuu sovittimen nappia painamalla.

Lisätiedot:
Minna Andersson, Markkinointi- ja vastuullisuuspäällikkö, Martela Oyj
puhelin: 0400 878101 / sähköposti:
minna.andersson@martela.com

Martela-konserni kuuluu alansa johtaviin yrityksiin Pohjoismaissa. Halu tarjota asiakkaille parhaita työympäristöjä on ohjannut toimintaamme jo lähes seitsemänkymmenen vuoden ajan. Ergonomisten ja innovatiivisten kalusteratkaisujen lisäksi Martela suunnittelee ja tuottaa monipuolisesti työympäristöihin liittyviä palveluja. Parannamme työhyvinvointia samalla tilojen käyttöä tehostaen työympäristöjen lisäksi oppimisympäristöissä sekä hoivakohteissa.

Lainaukset

Pekka Toivolan suunnittelema esitysratkaisu on vastaus monen yrityksen ongelmiin ja tällaista tuotetta on toivottukin jo pitkään valikoimiimme. Se on paitsi näyttävä kaluste, myös nerokkaan yksinkertainen käyttää.
Minna Andersson