Metsä Groupin vuosikertomus ja vuosikooste vuodelta 2011 julkaistu

Metsä Group pörssitiedote 30.3.2012 klo 11.00

Metsä Groupin vuosikertomus vuodelta 2011 on julkaistu konsernin internetsivuilla osoitteessa http://www.metsagroup.fi/ suomen-, ruotsin- ja englanninkielisenä PDF-muodossa. Konsernin vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen. Painettu vuosikertomus on saatavilla 12.4.2012 lähtien suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi, ja sen voi tilata internetsivuilla olevalla tilauslomakkeella tai sähköpostitse osoitteesta communications@metsagroup.com.

Kooste Metsä Groupin vuonna 2011 julkaisemista pörssitiedotteista ja -ilmoituksista on julkaistu konsernin verkkosivuilla osoitteessa www.metsagroup.fi/taloustietoa/taloudellisetraportit. Vuonna 2011 julkaistujen tiedotteiden asiasisältö saattaa olla osittain vanhentunutta.

Metsä Group on julkaissut verkkosivuillaan myös kestävän kehityksen raportin. Metsä Group Sustainability Report 2011 on saatavilla englanninkielisenä osoitteesta www.metsagroup.fi/kestavakehitys.

METSÄ GROUP

Reeta Kaukiainen, viestintäjohtaja, Metsä Group, puh. 050 522 0924

Metsä Group on vastuullinen metsäteollisuuskonserni, jonka tuotteet ovat vahvasti läsnä ihmisten arjessa ja edistävät hyvinvointia kestävästi. Metsä Groupin huipputuotteiden pääraaka-aineet ovat uusiutuva pohjoismainen puu ja puukuitu. Liiketoiminta-alueemme ovat pehmo- ja ruoanlaittopaperit, kartonki ja paperi, sellu, puutuotteet sekä puunhankinta. Metsä Groupin liikevaihto vuonna 2011 oli 5,3 miljardia euroa, ja se työllistää noin 12 500 henkilöä. Konsernilla on toimintaa noin 30 maassa.