Metsä Tissue vahvistaa johtoryhmäänsä

Metsä Tissue jatkaa strategiatyötään puhtaamman arjen puolesta ja vahvistaa johtoryhmäänsä seuraavilla nimityksillä:

Tobias Lüning on nimitetty tehtävään Senior Vice President, Central Europe. Tobias on toiminut aiemmin eri johtotehtävissä Metsä Tissuella, viimeiseksi Vice President, Supply Chain -roolissa Saksassa ja Saksan maajohtajana.

Mika Paljakka, on nimitetty tehtävään Senior Vice President UK & Ireland. Mika on toiminut aiemmin  Metsä Groupin liiketoimintaprosesseista vastaavana johtajana, sekä useiden vuosien ajan erilaisissa myynnin ja johdon tehtävissä Metsä Groupissa. Lisäksi Paljakka ottaa vastuun kansainvälisistä avainasiakkaista Metsä Tissuella.

Metsä Tissue on yksi Euroopan johtavista pehmopaperintuottajista. Näiden nimitysten myötä otamme askeleen eteenpäin matkallamme kohti puhtaamman arjen ja tulevaisuuden luomista. Metsä Tissuen johtoryhmä toivottaa Tobiaksen ja Mikan lämpimästi tervetulleeksi tiimiin vahvistamaan strategiamme toteuttamista ja kasvattamaan kestävää hygienialiiketoimintaa”, sanoo toimitusjohtaja Esa Kaikkonen, Metsä Tissue.

Metsä Tissuen johtoryhmä kokonaisuudessaan löytyy täältä: https://www.metsatissue.com/en/AboutUs/Management_Team/Pages/default.aspx

Kuvat: https://databank.metsagroup.com/l/Gg-m-PTKTLdQ

Joanna Linnermo-Kumpuoja, viestintäpäällikkö, Metsä Tissue
puh. 040 555 5868 ja joanna.linnermo-kumpuoja [at] metsagroup.com

Metsä Tissue

www.metsatissue.com

Metsä Tissue – puhtaampaa arkea tekemässä. Olemme yksi Euroopan johtavista koti- ja suurtalouksien pehmopapereiden toimittajista sekä yksi maailman johtavista tiivispapereiden toimittajista.

Tuotemerkkimme ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Tuotantolaitoksemme sijaitsevat viidessä maassa, ja työllistämme noin 2 500 henkilöä. Vuonna 2020 liikevaihtomme oli noin 1,0 miljardia euroa. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia, joka on vastuullisen biotalouden edelläkävijä.

Seuraa Metsä Tissueta: Twitter LinkedIn