Myllyn Paras Food Service - Upea Joululevypiirakka on sesongin maukkain ja helpoin tarjottava

Myllyn Paras on lanseerannut loppuvuoden sesonkiin odotetun uutuustuotteen, joka helpottaa ammattikeittiöiden kiireistä juhlakautta. Näyttävällä Joululevypiirakalla on helppo luoda joulun tunnelmaa, sillä levypiirakka on valmiiksi viipaloitu 24 palaan sekä kauniisti koristeltu. Levypiirakka onkin näppärä tarjoilla sellaisenaan jouluisessa kahvipöydässä tai pikkujoulutarjottavana, eikä se sido näin ollen ylimääräisiä käsipareja keittiöstä. Joululevypiirakan ihastuttava makumaailma syntyy kanelista, kardemummasta, kuivatuista karpaloista sekä piparkakusta.

Tuote on tilattavissa.

Myllyn Paras Joululevypiirakka 3 x 1,2 kg
GTIN: 6417700061806
Laktoositon. Avainlippu -merkintä.
Valmistus: Joululevypiirakka sulatetaan pakkauksessaan kylmiössä n. vuorokauden ajan tai erilleen otettuna huoneenlämmössä n. kahden tunnin ajan.

Lisätietoja:

Myllyn Paras valmistaa, myy ja markkinoi jauhoja, hiutaleita, suurimoita ja pastaa sekä pakastetaikinoita ja leivonnaispakasteita. Yrityksen kaksi tehdasta sijaitsevat Hyvinkäällä. Yhteensä yhtiö työllistää yli sata henkilöä. Myllyn Paras liittyi osaksi Lantmännen-konsernia 1.6.2022. Lantmännen on ruotsalaisten maanviljelijöiden omistama maatalousosuuskunta ja Pohjois-Euroopan johtava toimija maatalous-, kone-, bioenergia- ja elintarviketoimialalla. Lantmännen työllistää 10 000 henkilöä ja sillä on toimintaa yli 20 maassa.