Myllyn Paras Food Service: rapeat kiviuunissa paistetut Italian style sandwichit

Myllyn Paras Food Service on tuonut markkinoille rapeat, kiviuunissa paistetut italialaistyyliset leivät!

Nämä täyttävät italialaistyyliset leivät sopivat välipalaksi, lounaaksi tai mukaan otettavaksi. Leipien täytteenä maistuvat makuparit: Kana-paprika-mango, jota täydentää mehevä juusto. Toisena makuna juusto-kasvistäytteinen sandwich, jossa klassinen makuyhdistelmä maukasta mozzarellaa, raikasta tomaattia sekä basilikaa. Parhaimmillaan sandwichit ovat grillissä lämmitettynä, mutta lämmitys onnistuu myös uunissa tai vielä nopeammin mikrossa.

Myllyn Paras Italian style sandwich kana-paprika-mango 14 x 225 g
kypsäpakaste, laktoositon
GTIN-koodi: 6417700068706

Myllyn Paras Italian style sandwich mozzarella-tomaatti-basilika 14 x 200 g
kypsäpakaste, vähälaktoosinen
GTIN-koodi: 6417700068713

Valmistusohje molemmille tuotteille: Sulatus pakkauksessaan huoneenlämmössä noin 3-4 h. Lämmitys paperitaskussaan joko mikroaaltouunissa 60-70 sekuntia, uunissa 180-200 °C, 3-5 minuuttia tai parilassa 180-200 °C, 3-5 minuuttia.

Painokelpoiset tuotekuvat löytyvät kuvapankistamme.

Valitse ensin Selaa -vaihtoehto ja syötä linkki selaimeen:

kari.ihalainen(a)myllynparas.fi