Myllyn Paras Food Service -uutuus! Julkishallinnon asiakkaille suunnattu, helposti lusikoitava Kauravälipala sisältää kotimaista täysjyväkauraa ja rypsiöljyä

Myllyn Paras Food Service on lanseerannut kotimaista täysjyväkauraa ja rypsiöljyä sisältävän, helposti lusikoitavan Kauravälipalan! Tämä annoskokoinen ja lempeästi puolukan makuinen välipala sopii erityisesti julkishallinnon, kuten sairaaloiden ja vanhustenhoivan sekä päiväkotien ja koulujen vaativiin joukkoruokailutarpeisiin.

Pakattu annospurkkiin, joka on helppo ottaa myös mukaan. Kauravälipala sisältää 18 % puolukkaa ja lisäksi muun muassa Myllyn Parhaan innovoimaa täysjyväkauraa ja rypsiöljyä sisältävää OATGOODSia. OATGOODS tuo tuotteeseen täyteläistä koostumusta sekä vispipuuromaisen rakenteen. Vegaaninen tuote.

Kauravälipala Puolukka 6 x 125 g
GTIN myyntierä:  6417700036729
GTIN tuote: 6417700056727
Säilytettävä kylmässä +2 °C - +6 °C. Parasta ennen 65 päivää pakkauspäivästä.

Tuotekuvat ovat saatavilla kuvapankissamme myllynparas.imagebank.fi.  Valitse "Selaa", "Food Service -tuotteet, " Välipalat - Food Service" tai syötä linkki https://myllynparas.imagebank.fi/#/category/2205 selaimeen.