Myllyn Paras Food Service on laajentanut gluteenitonta valikoimaa

Myllyn Paras Food Servicen monipuolinen gluteenittomien tuotteiden valikoima on laajentunut neljällä uudella tuotteella.

Myllyn Paras Mansikka-suklaalevykakkussa on kaikille maistuva makupari mansikkaa ja suklaata. Täytteessä pehmeää mansikkaista moussea ja päällä kirkas hyytelökerros. Tarjoa sellaisenaan tai koristele juhlavampaan tilaisuuteen esimerkiksi kermavaahdolla, mantelilastuilla ja mansikoilla. Levykakku on leikattu valmiiksi 24 palaan, mikä helpottaa tarjoilua.

Myllyn Paras Mansikkapulla on tarjoiluvalmis sulatettuna, mutta pullaa voi myös lämmittää halutessaan hetken ennen tarjoilua. Tämän pullan tunnistat erittäin runsaasta mansikkahillotäytteestä, mikä tekee pullasta herkullisen pehmeän ja kostean. Tuotteella on Keliakialiiton myöntämä gluteenittoman tuotteen merkki FI-016-022.

Myllyn Paras Juusto-kinkkukierre on pieni annoskokoinen piiras, joka sopii välipalaksi suolaisen nälkään. Tämä runsaalla juustolla sekä kinkkusuikaleilla täytetty herkku käy hieman vaativampaakin ruokavalioon esimerkiksi kokoustarjottavaksi, sillä tuote on gluteeniton ja laktoositon. Tuote on yksittäispakattu ja sillä on Keliakialiiton myöntämä gluteenittoman tuotteen merkki FI-016-024.

Myllyn Paras Vaalea Vuokaleipäviipale on sulatusta vaille käyttövalmis, kooltaan pieni gluteeniton leipä. Soveltuu esimerkiksi hotelli-, kokous- tai lounastarjoilujen leipäpöytään. Pakattu kahden viipaleen pakkauksiin. Tuotteella on Keliakialiiton myöntämä gluteenittoman tuotteen merkki FI-016-023.

Myllyn Paras Gluteeniton Mansikka-suklaalevykakku 1 x 2,25 kg

GTIN: 6417700069864

Avainlippu-merkki. Gluteeniton. Laktoositon. Kypsäpakaste.

Valmistus: Sulatetaan kylmiössä n. vuorokauden ajan tai huoneenlämmössä n. 2 tunnin ajan.

Myllyn Paras Mansikkapulla gluteeniton 20 x 80 g yksittäispakattu

GTIN: 6417700069833

Avainlippu-merkki. Gluteeniton. Laktoositon. Kypsäpakaste.

Valmistus: Sulatus huoneenlämmössä n. 1–2 tuntia tai varovasti mikroaaltouunissa 30-60 sek. (800 W).

Myllyn Paras Juusto-kinkkukierre gluteeniton 20 x 70 g

GTIN: 6417700069857

Gluteeniton. Laktoositon. Kypsäpakaste.

Valmistus: Sulatus huoneenlämmössä n.1–2 tuntia tai varovasti mikroaaltouunissa 30-60 sek. (800 W).

Myllyn Paras Vaalea vuokaleipäviipale, gluteeniton 20x2x17,5 g

GTIN: 6417700069826

Gluteeniton. Kuidun lähde. Kypsäpakaste.

Valmistus: Sulatus huoneenlämmössä n. 1 tunti tai varovasti mikroaaltouunissa ilman käärettä 30–60 sek (800 W).

Tuotekuvat löydät kuvapankista:

https://myllynparas.imagebank.fi Valitse "Selaa", valitse "Horeca tuotteet" .