• Myllyn Paras/

Myllyn Paras Food Service tuo makean sekä suolaisen uutuuden kesään: Pieni Korvapuusti ja rapeakuorinen Porkkanapiirakka.

Myllyn Paras Food Service on lanseerannut kesäkuussa kaksi uutuustuotetta: Myllyn Paras Pieni Korvapuusti sekä Myllyn Paras Porkkanapiirakka.

Monen suomalaisen suosikkipulla on tunnetusti korvapuusti ja uusi, näppärän kokoinen Pieni Korvapuusti täydentää entisestään laajaa korvapuustivalikoimaa ravintola- ja kahvila-asiakkaille. Pieni Korvapuusti sopii monenlaiseen käyttöön kuten kahvitus- ja kokoustarjottavaksi tai pieneksi makeaksi lounaan jälkeen.

Myllyn Paras Porkkanapiirakka on perinteisen mallinen, rapeakuorinen piirakka, jonka täytteenä on riisi-porkkanapuuroseos. Porkkanapiirakka sopii esimerkiksi aamu- tai välipalaksi koululaisille tai päiväkoteihin ja päällysteillä piirakasta saa helposti täyttävän välipalan kahvilan vitriiniin.

Pieni Korvapuusti 80 x 40 g, kypsäpakaste
Laktoositon. Vegaaninen.
Myyntierä 80 x 40 g
Valmistus: Sulatus pakkauksessaan huoneenlämmössä n. puoli vuorokautta tai erilleen otettuina huoneenlämmössä n. 1 tunnin. Tuotteen voi myös sulattaa kiertoilmauunissa 100-asteessa noin 5 minuuttia.

Porkkanapiirakka 45 x 60 g, kypsäpakaste
Laktoositon. Avainlippu.
Myyntierä: 45 x 60 g
Valmistus: Porkkapiirakat sulatetaan pakkauksessaan huoneenlämmössä n. puoli vuorokautta tai erilleen otettuina huoneenlämmössä n. tunnin. Voidaan halutessa sulattaa tai lämmittää varovasti mikroaaltouunissa tai kiertoilmauunissa 125 °C:ssa n. 10 min.

Tuotekuvat ovat saatavilla kuvapankissamme myllynparas.imagebank.fi.
Valitse "Selaa", "Food Service -tuotteet, " Riisi- ja perunapiirakat / Kahvileivät - Food Service".