Myllyn Paras Food Service tuo toukokuun alusta markkinoille kaksi herkullista pakastetuotetta

Myllyn Paras -pakastetuotevalikoima kasvaa jälleen parilla uudella tuoteella, kun tuomme toukokuun alussa markkinoille maukkaan Coctail Mallas-Riisipiirakan sekä raikkaan Sitruunapullan.

Merellistä henkeä huokuva Cocktail Mallas-Riisipiirakka on valmiiksi paistettu ja voideltu perinteisen mallinen rapeakuorinen tarjoilutuore riisipiirakka, jonka makumaailma on saanut vivahteita maltaisesta saaristolaisleivästä. Piirakoiden sulatus käy vaivattomasti joko 125-asteisessa uunissa n. 10 minuuttia tai voit antaa piirakoiden sulaa erilleen otettuina huoneenlämmössä noin tunnin ajan.

Sitruunapulla puolestaan on kuohkeasta pullataikinasta leivottu sitruunainen, rahkatäytteinen pulla, joka on pintavoideltu ja raesokerilla koristeltu kypsäpakaste.
Tämänkin tuotteen sulatus käy nopeasti joko 100-asteisessa kiertoilmauunissa n. 5min tai huoneenlämmössä erilleen otettuna noin tunnin.

Myllyn Paras Cocktail Mallas-Riisipiirakka 90 x 37 g
kypsäpakaste, LAKTOOSITON
GTIN-koodi 6417700065569

Myllyn Paras Sitruunapulla 40 x 60 g