• Myllyn Paras/

Myllyn Paras Food Service uutuudet Gluteeniton Korvapuusti sekä Gluteeniton Lihapiirakka sopivat take away -myyntiin

Gluteeniton Korvapuusti

Odotettu uutuustuote gluteenittomaan valikoimaan! Tämä pienehkö annospulla yllättää mehevyydellään ja on kaiken lisäksi gluteeniton. Gluteeniton korvapuusti on leivottu gluteenittomasta vehnätärkkelyksestä. Yksittäispakattu tuote varmistaa tuotteen gluteenittomuuden asiakkaan käsiin asti ja mahdollistaa helpon yksittäismyynnin esimerkiksi take away -pisteissä.

Myllyn Paras Gluteeniton Korvapuusti 20 x 70 g

Avainlippu, gluteeniton, laktoositon.

Valmistus: Sulatus huoneenlämmössä n. 1–2 tuntia tai varovasti mikroaaltouunissa ilman käärettä 30–60 sek (800 W).

GTIN: 6417700069888

Gluteeniton Lihapiirakka

Myllyn Paras Gluteeniton Lihapiirakka on pieni annoskokoinen piiras, joka käy hyvin esimerkiksi suolaiseksi kokoustarjottavaksi. Lihapiirakka on myös yksittäispakattu, joten se on helppo tarjota mukaan otettavaksi asiakkaille. Tuotteella on Keliakialiiton myöntämä gluteenittoman tuotteen merkki, FI-016-027.

Myllyn Paras Gluteeniton Lihapiirakka 20 x 90 g

Avainlippu, gluteeniton, laktoositon.

Valmistus: Sulatus huoneenlämmössä n. 2 tuntia.

GTIN: 6417700069895

Tuotekuvat löydät kuvapankista: https://myllynparas.imagebank.fi Valitse "Selaa", valitse "Horeca tuotteet", valitse "Gluteenittomat tuotteet Horeca" tai syötä linkki https://myllynparas.imagebank.fi/#/category/2036 selaimeen.