Myllyn Paras Food Service valikoimassa uudet maistuvan makeat croissantit

Myllyn Paras Food Service valikoimassa trendikkäät makeat croissantit

Myllyn Paras -kahvileipävalikoima on kasvanut jälleen parilla uudella tuotteella. Valikoimassamme on nyt kaksi uutta makeaa croissanttia: Suolainen karamelli Croissant sekä Vadelma Croissant. Nämä makeat herkut ovat oivallinen tarjottava esimerkiksi hotellien aamiaisbuffetissa tai kahvilan vitriinissä. Erityisesti Vadelma Croissantin punainen pinta sekä Suolaisen karamelli Croissantin trendikäs makuyhdistelmä luovat varmasti asiakkaissa mielenkiintoa.

Suolainen karamelli Croissantin pinnalla on karamellimurusia sekä hasselpähkinärouhetta. Lisäksi ainesosina auringonkukan- ja pellavansiemenet sekä runsaasti karamellitäytettä. Vadelma Croissantissa on käytetty erikoistekniikkaa, joka mahdollistaa kaksikerroksisen erivärisen taikinan. Voilla leivottu kuohkea croissant on täytetty vadelmahillolla ja punajuurijauhe luo tuotteen pinnalle kauniin punaisen värin.

Molemmat croissantit sulatetaan ensin huoneenlämmössä 50-60 minuuttia. Tämän jälkeen paistetaan 170-180 °C 17-20 minuuttia. Tuotteita voi myös halutessaan höyryttää 4-6 sekuntia paiston alussa.

Myllyn Paras Vadelma Croissant 36 x 90 g
raakapakaste, vähälaktoosinen
GTIN-koodi: 6417700068744

Myllyn Paras Suolainen karamelli Croissant 36 x 90 g