Myllyn Paras Food Servicen uutuustuotteet 1/2019

Myllyn Paras Food Service tuo vuoden alussa markkinoille neljä herkullista, Suomessa valmistettua pakastetuotetta.

Myllyn Paras -pasteijaperhe kasvaa jälleen! Tällä kertaa tuomme markkinoille maukkaan Poropasteijan ja Saaristolaispasteijan. Nämä mehevät ja runsastäytteiset laktoosittomat pasteijat saat helposti tarjolle paistamalla ne jäisinä uunissa n. 20 min ajan. Pasteijat ovat mainio vaihtoehto välipalaksi sellaisenaan tai tarjoa niitä pieninä suupaloina.

Myös makea kahvileipäperheemme kasvaa kahdella uudella laktoosittomalla tuotteella. Lakritsipulla on kuohkeasta pullataikinasta leivottu lakritsilla ja sitruunarahkalla täytetty pulla. Tuote on kananmunalla pintavoideltu ja raesokerilla koristeltu kypsäpakaste. Voisilmäpulla on perinteinen, kuohkea pulla herkullisella voisilmällä. Tuote on kypsäpakastettu.

Myllyn Paras Poropasteija 45 x 60 g
raakapakaste, LAKTOOSITON