Myllyn Paras HoReCa tuo maaliskuun puolivälissä markkinoille neljä herkullista pakastetuotetta

Myllyn Paras HoReCan tuotevalikoima kasvaa kahdella suolaisella tuotteella Broilerpasteijalla ja Juustopasteijalla sekä kahdella makealla tuotteella Mansikka-juustokakkulettiviinerillä ja Mustikka-vaniljapullalla.

Helppoa ja herkullista

Myllyn Paras -pasteijaperhe kasvaa Suomessa valmistetulla maukkaalla Juustopasteijalla ja Broilerpasteijalla. Nämä mehevät laktoosittomat pasteijat saat helposti tarjolle paistamalla ne jäisinä uunissa n. 20 min ajan. Pasteijat ovat mainio vaihtoehto välipalaksi sellaisenaan tai tarjoa niitä pieninä suupaloina.

Myös makea kahvileipäperhe kasvaa kahdella uudella laktoosittomalla tuotteella. Mustikka-vaniljapulla on kuohkeasta pullataikinasta valmistettu ja kypsäksi paistettu pulla, joka on täytetty herkullisella mustikkahillolla, vaniljatuorejuustolla ja koristeltu raesokerilla. Kauniisti letitetty paistettava Mansikka-juustokakkulettiviineri sisältää suussa sulavaa juustokakku- ja mansikkatäytettä. Tuotteet sopivat mainiosti nautittavaksi kahvin, teen tai kylmän maidon kanssa. Voit tarjota niitä myös kokouksissa pieninä cocktailpaloina.

Olemme mukana Gastro-messuilla Helsingin Messukeskuksessa 14.–16.3.2018. Tervetuloa osastollemme 6C50 maistelemaan uutuustuotteitamme!

Myllyn Paras Broilerpasteija 45 x 80 g
GTIN-koodi 6417700066368

Myllyn Paras Juustopasteija 45 x 80 g
GTIN-koodi 6417700066375