Myllyn Paras tuo helmikuussa markkinoille Kaurainen-siemennäkkäri leivontaseoksen

Helmikuussa kauppoihin saapuu runsaskuituinen uutuustuote: Myllyn Paras Kaurainen-siemennäkkäri leivontaseos 250 g. Tuote sisältää kaurasuurimoita, kaurahiutaleita sekä täysjyväruista ja siihen on lisätty auringonkukan-, kurpitsan- ja chiansiemeniä. Tuotteessa on kuitua huikeat 14,3 g/100 g.

Tuote soveltuu erityisesti näkkärin tekoon, mutta seosta voi käyttää myös energiapitoisten keksien ja patukoiden valmistamiseen tai muuhun leivontaan. Maukkaan ja rapsakkaan näkkärin leipominen ei ole koskaan ollut näin helppoa. Lisää leivontaseokseen vain vesi sekä öljy ja saat vaivattomasti pellillisen herkullista näkkäriä. Paista näkkäriä uunin keskitasolla 165–175 asteessa n. 40–50 minuuttia. Halutessasi voit 15 minuutin jälkeen ottaa näkkärin pois uunista ja leikata sen veitsellä paloihin (n. 15 palaa). Laita näkkäri vielä takaisin uuniin loppuajaksi.

Myllyn Paras Kaurainen-siemennäkkäri leivontaseos 250 g
Kuluttajapakkauksen GTIN-koodi 6417700054471
8 ps/myyntierä, myyntierän GTIN-koodi 6417700034473

Kuvan reseptin löydät: https://www.myllynparas.fi/reseptit/energiapatukat-siemennakkarisekoituksesta