• Myllyn Paras/

Myllyn Paras tuo kesäkuussa markkinoille kauraiset versiot suomalaisten rakastamista suosikkipastoista

Myllyn Paras lanseeraa kesäkuun alussa Suomen suosituimmille pastoille kauraiset ja runsaskuituiset versiot: Myllyn Paras Kaura Makaroni sekä Myllyn Paras Kaura Raketti Spagetti. Molemmat tuotteet on valmistettu täysin kotimaisesta viljasta, josta kauran osuus on 30 %. Tuotteilla on Hyvää Suomesta -merkintä.

Kaura Makaroni sopii hyvin kaikkiin makaroniruokiin kuten laatikoihin, paistoksiin sekä patoihin. Lapsiperheiden arkiruokien ehdoton ykkönen makaronilaatikko saa siis uutta kauraista potkua. Kaura Raketti Spagetti on tuttu helposti syötävä pätkäspagetti, jota voidaan käyttää sellaisenaan kastikkeen kanssa, paistoksiin, salaatteihin ja keittoihin.

Resepti-ideat:

Kanapannu kauramakaronista

Kaurapastalla täytetyt kesäkurpitsat

Kaura Raketti Spagettivuoka, lihaton

Broccolini-ricottakaurapasta

Myllyn Paras Kaura Makaroni 350 g
Kuluttajapakkauksen GTIN-koodi: 6417700054860

15 ps/myyntierä, myyntierän GTIN-koodi: 6417700034862

Myllyn Paras Kaura Raketti Spagetti 350 g
Kuluttajapakkauksen GTIN-koodi: 6417700054877

15 ps/myyntierä, myyntierän GTIN-koodi: 6417700034879

Kuvapankki

Valitse ”Selaa” vaihtoehto (ei tarvitse kirjautumista). Valitse ”Medialle”: ”Myllyn Paras Kaura Makaroni ja Kaura Raketti Spagetti”

Johanna Kemppinen, markkinointijohtaja, Myllyn Paras Finland Oy,

johanna.kemppinen@myllynparas.fi, puh. 044 3122 037.

Mona Turpeinen, markkinointipäällikkö, Myllyn Paras Finland Oy,

mona.turpeinen@myllynparas.fi, puh. 040 574 0909.