Myllyn Paras tuo lokakuun alussa kauppojen pakastealtaisiin kaksi uutuutta - Cocktail-perunapiirakan ja Kinkku-pekonipasteijan

Cocktail-perunapiirakka on perinteisen mallinen, rapeakuorinen pieni cocktailpiirakka. Piirakat sisältävät runsaasti maukasta perunatäytettä ja ne toimivat hyvin ruokaisana välipalana, salaatin tai keiton lisäkkeenä ja tuovat vaihtelua kahvipöydän suolaisiin tarjottaviin. Piirakat paistetaan 230-asteisen uunin keskitasolla n. 20 min. Pakkauskoko on 450 g ja se sisältää 9–10 kpl piirakoita. Piirakat ovat laktoosittomia. Tuotteelle on myönnetty Avainlippu -merkki.

Kinkku-pekonipasteija on palmuöljytön, ensiluokkaisesta lehtitaikinasta muotoiltu herkullinen pasteija, joka sisältää runsaasti kinkku-pekonitäytettä sekä Valio KOSKENLASKIJA® sulatejuustoa. Pasteijat ovat uusi mukava vaihtoehto vierasvaraksi tai juhlatarjottavaksi. Pasteijat paistetaan 225-asteisen uunin keskitasolla n. 20 min. Pakkauskoko on 450 g ja pussi sisältää 8–9 pasteijaa. Pasteijat ovat laktoosittomia. Tuotteelle on myönnetty Avainlippu -merkki.

Myllyn Paras Cocktail-perunapiirakka 450 g
Kuluttajapakkauksen GTIN-koodi: 6417700060601

7 pakkausta per myyntierä, myyntierän GTIN-koodi: 6417700070600

Myllyn Paras Kinkku-pekonipasteija 450 g, palmuöljytön
Kuluttajapakkauksen GTIN-koodi: 6417700066245
7 pakkausta per myyntierä, myyntierän GTIN-koodi: 6417700076244

Kuvapankki: https://myllynparas.imagebank.fi/login
Valitse ”Selaa”-vaihtoehto (ei vaadi kirjautumista)
Syötä linkki https://myllynparas.imagebank.fi/category/2005 selaimeen ja katso kuvat.

johanna.kemppinen@myllynparas.fi, puh. 044 312 2037.

Pirjo Hynönen, markkinointipäällikkö, Myllyn Paras Finland Oy,

pirjo.hynonen@myllynparas.fi puh. 040 182 6127

Mona Turpeinen, markkinointipäällikkö, Myllyn Paras Finland Oy,

mona.turpeinen@myllynparas.fi, puh. 040 574 0909.

Myllyn Paras valmistaa, myy ja markkinoi jauhoja, hiutaleita, suurimoita ja pastaa sekä pakastetaikinoita ja leivonnaispakasteita. Yrityksen kaksi tehdasta sijaitsevat Hyvinkäällä. Yhteensä yhtiö työllistää yli sata henkilöä. Myllyn Paras liittyi osaksi Lantmännen-konsernia 1.6.2022. Lantmännen on ruotsalaisten maanviljelijöiden omistama maatalousosuuskunta ja Pohjois-Euroopan johtava toimija maatalous-, kone-, bioenergia- ja elintarviketoimialalla. Lantmännen työllistää 10 000 henkilöä ja sillä on toimintaa yli 20 maassa.