Myllyn Paras tuo lokakuussa markkinoille Kauraisen pizzapohjan

Myllyn Paras helpottaa jälleen kotikokkaajien elämää tuomalla lokakuussa kauppoihin Kauraisen pizzapohjan.

Myllyn Paras Kaurainen pizzapohja on maukas, 17 % kotimaista kauraa sisältävä pakastetaikina. Pakkauksessa on 4 kpl 110 g painoisia pieniä pizzapohjia. Pohjat sulavat käyttövalmiiksi huoneenlämmössä noin puolessa tunnissa. Taikinasta saa kätevästi yksittäisen pizzan lisäksi myös pellillisen pizzaa yhdistämällä palat. Pizzapohjia voi halutessaan kaulita hieman ohuemmiksi. Täytteiden lisäämisen jälkeen pizzoja paistetaan 250-asteisessa uunissa n. 10 minuuttia.

Pizzapohjien herkullisen maun salaisuus on sekä kaurassa että hapantaikinassa. Pizzapohja on laktoositon ja sopii myös vegaaniruokavalioon. Tuotteelle on myönnetty Hyvää Suomesta -merkki. Tuote löytyy kaupan pakasteosastolta pizzapohjista.

PAKKAUKSEN RESEPTI:
Kana-fetapizzat

Myllyn Paras Kaurainen pizzapohja 4 x 110 g
Kuluttajapakkauksen GTIN-koodi: 6417700062094
10 kpl/myyntierä, myyntierän GTIN-koodi: 6417700072093

Kuvapankki: https://myllynparas.imagebank.fi/auth/login
Valitse ”Selaa”-vaihtoehto (ei vaadi kirjautumista)
  Valitse ”Medialle” -> ”Myllyn Paras Kaurainen pizzapohja” tai syötä linkki https://myllynparas.imagebank.fi/#/category/2209 selaimeen.

Johanna Kemppinen, markkinointijohtaja, Myllyn Paras Finland Oy,

johanna.kemppinen@myllynparas.fi, puh. 044 312 2037.

Tanja Suominen, markkinointipäällikkö, Myllyn Paras Finland Oy,

tanja.suominen@myllynparas.fi, puh. 044 328 1160.

Mona Turpeinen, markkinointipäällikkö, Myllyn Paras Finland Oy,

mona.turpeinen@myllynparas.fi, puh. 040 574 0909.

Avainsanat: