Myllyn Paras tuo marraskuussa markkinoille kaksi maukasta Kuppinuudelia

Myllyn Paras tekee uuden aluevaltauksen ja lanseeraa 1.11. kaksi nuudelituotetta: Kuppinuudeli Thai 65 g ja Kuppinuudeli Kananmakuinen 65 g. Tuotteet ovat käteviä sekä kotona että esimerkiksi eväänä töissä, koska ruoan valmistamiseen tarvitaan vain kiehuvaa vettä. Kun nälkä yllättää, herkullisen ruoka-annoksen saa tarjolle vain 5 minuutissa. Ruoan voi nauttia suoraan kupista tai kaataa kulhoon tai syvälle lautaselle. Tuotteissa on pitkä, 8 kk säilyvyysaika, jonka ansiosta niitä voi aina pitää ruokakaapissa odottamassa sopivaa ruokailuhetkeä.

Kuppinuudeli Thai on nuudeliannos, jonka Kaukoidän makumaailma syntyy sopivan vahvasti maustetuista kasviksista. Kuppinuudeli Kananmakuinen on maittava sekoitus nuudelia, kasviksia ja kananmakuista lientä. Molemmat tuotteet sisältävät OATGOODSia, ainutlaatuista Myllyn Paras -ruoka-ainesinnovaatiota, joka tuo annoksiin ruokaisaa, kermamaista rakennetta ja hyvää makua.

Käyttöohjeet: Ravista, avaa kansi ja lisää kiehuvaa vettä kuppiin merkittyyn rajaan asti. Sekoita, laita kansi takaisin ja anna hautua n. 5 min. Sekoita ja nauti!

Tuotepakkaus on helposti kierrätettävä. Kupin vyöte irrotetaan repäisynauhan avulla ja pakkauksen eri materiaalit voidaan kokonaisuudessaan kierrättää pakkauksessa olevien selkeiden ohjeiden mukaan.

Myllyn Paras Kuppinuudeli Thai 65 g
Kuluttajapakkauksen GTIN-koodi: 6417700055348
8 kpl/myyntierä, myyntierän GTIN-koodi: 6417700035340

Myllyn Paras Kuppinuudeli Kananmakuinen 65 g
Kuluttajapakkauksen GTIN-koodi: 6417700055355
8 kpl/myyntierä, myyntierän GTIN-koodi: 6417700035357

Kuvapankki:
Valitse ”Selaa”-vaihtoehto (ei vaadi kirjautumista)
Valitse ”Medialle” -> ”Myllyn Paras Kuppinuudeli Thai ja Kuppinuudeli Kananmakuinen” tai syötä linkki https://myllynparas.imagebank.fi/#/category/2180 selaimeen.

Johanna Kemppinen, markkinointijohtaja, Myllyn Paras Finland Oy,

johanna.kemppinen@myllynparas.fi, puh. 044 312 2037.

Tanja Suominen, markkinointipäällikkö, Myllyn Paras Finland Oy,

tanja.suominen@myllynparas.fi, puh. 044 328 1160.

Avainsanat: