Myllyn Paras tuo syksyn alussa markkinoille neljä uutta pakastetuotetta

Syksyllä saadaan herkutella niin suolaisilla kuin makeilla pakastetuotteilla, kun Myllyn Paras tuo markkinoille maukkaita uutuuksia. Joukosta löytyy kauraisia vaihtoehtoja tavallisille suolaisille tuotteille sekä gluteenittomia makeita herkkuja kahvitteluun ja jälkiruoaksi.

Myllyn Paras Gluteeniton Juhlakakku – herkullinen levykakku juhlaan kuin juhlaan

Myllyn Paras Gluteeniton Juhlakakulla loihdit juhlatarjoilut haluamasi teeman mukaisesti. Tummalla kakkupohjalla on runsas mustikkamoussetäyte ja päällä valkoinen vaniljan makuinen kuorrute. Kakun voi helposti koristella juhlaan kuin juhlaan, oli juhlan aiheena Itsenäisyyspäivä, koulun päättäjäiset tai joku muu merkkipäivä.

Gluteeniton Juhlakakku 1 x 2 kg on kypsäpakaste ja sulaa kylmiössä noin vuorokauden tai huoneenlämmössä noin kahden tunnin ajan. Tuote on gluteeniton sekä laktoositon, joten se sopii monen juhlijan lautaselle.

Myllyn Paras Gluteeniton Omenalevypiirakka – syksyn raikas kahvitarjottava

Tarjoile tänä syksynä uutta Gluteeniton Omenalevypiirakkaa sellaisenaan, kuohkean kermavaahdon tai perinteisesti vaniljakastikkeen kera. Levypiirakassa on reilusti omenaa ja päällä rapea kaurainen muruseos.

Gluteeniton Omenalevypiirakka 3 x 1,35 kg on kypsäpakaste ja sulaa kylmiössä noin vuorokauden tai huoneenlämmössä noin kahden tunnin ajan. Tuote on gluteeniton sekä laktoositon, jokainen levy on valmiiksi paloiteltu 24 palaan.

Myllyn Paras Kaura-riisipiirakka OATGOODS – maukas suolainen kahvitarjottava

Makeiden uutuuksien seuraksi sopii hyvin perinteisen riisipiirakan kauraisempi versio. Myllyn Paras Kaura-riisipiirakka saa paahteista kauran makua OATGOODSista. OATGOODS on täysjyväkaurasta ja rypsiöljystä paahtamalla valmistettu luonnollinen ja monikäyttöinen rouhe.

Kaura-riisipiirakka OATGOODS 90 x 37 g on kypsäpakaste ja sulaa huoneenlämmössä noin tunnin ajan. Voit myös lämmittää jäisiä piirakoita 125-asteisessa uunissa n. 10 minuuttia. Tuote on laktoositon.

Myllyn Paras Kauralihapiirakka – kauraisa vaihtoehto tutulle piirakalle

Kauralihapiirakka on pieni neliönmuotoinen herkku. Maukas täyte koostuu naudanjauhelihasta ja täysjyväkaurasta. Pieni lihapiirakka sopii esimerkiksi keittoruokien lisäkkeeksi, ruokaisaksi välipalaksi tai urheilupäivän evääksi.

Kauralihapiirakka 40 x 55 g on kypsäpakaste ja sulatetaan pakkauksessaan jääkaapissa n. vuorokauden ajan, tai erilleen otettuina huoneenlämmössä n. kahden tunnin ajan. Tuote voidaan haluttaessa lämmittää kiertoilmauunissa 200 °C:ssa n. 3 min. Tuote on laktoositon.

Linkki Myllyn Paras -kuvapankkiin löytyy täätlä: https://myllynparas.imagebank.fi/#/category/2164