Pyöreät valmistaikinat ovat kiireisen leipurin pelastus

Myllyn Parhaan uudet pyöreät valmistaikinat on tehty kotikokkaajien ja -leipojien arjen helpotukseksi. Paistovalmista pizzataikinaa voi käyttää sellaisenaan pizzapohjana ja pyöreästä pullataikinasta syntyy helposti piirakka tai pullakranssi. Uutuustuotteet löytyvät pakasteosastolta.

Myllyn Paras Pyöreä Pizzataikina 320 g

Monikäyttöinen paistovalmis pizzataikina on ilouutinen kaikenlaisten pizzojen ystäville. Taikina on juuri sopivan kokoinen ja mallinen normaaliin pizzaan sellaisenaan, mutta kaulimalla sulaneen taikinan uunipeltiin sopivaksi syntyy kätevästi myös rapea peltipizza. Vaihtamalla pellin valurautapannuun ja kohottamalla taikinan kuohkeaksi samasta taikinasta muotoutuu mehevä pannupizza. Taikina taipuu myös Calzoneksi tai vaikka croissanteiksi.

Laktoositon ja vegaaninen tuote, jolla on avainlippu-merkintä.

Resepti-ideat:

Kinkkusarvet

Peltipizza

Calzone

Myllyn Paras Pyöreä Pizzataikina 320 g
Kuluttajapakkauksen GTIN-koodi 6417700062070

12 ps/myyntierä, myyntierän GTIN-koodi 6417700072079

Myllyn Paras Pyöreä Pullataikina 400 g

Uudesta pyöräestä valmiista pullataikinasta syntyy maistuva piirakkapohja hetkessä vain painelemalla sulatettu taikina suoraan piirakkavuokaan. Pullataikina on pyöreään vuokaan juuri sopivan muotoinen. Taikinasta valmistuu myös helposti pullakranssi tai korvapuustit.

Painele taikina piirakkavuokaan ja lisää haluamasi täyte. Tuote on laktoositon ja sillä on avainlippu-merkki.

Pakaste tuote.

Resepti-ideat:

Passion-mangopullapiirakka

Myllyn Paras Pyöreä Pullataikina 400 g
Kuluttajapakkauksen GTIN-koodi 6417700062087
12 ps/myyntierä, myyntierän GTIN-koodi 6417700072086

Kuvapankki: (valitse selaa vaihtoehto, ei tarvitse kirjautumista)

johanna.kemppinen@myllynparas.fi, puh. 044 3122 037.

Mona Turpeinen, markkinointipäällikkö, Myllyn Paras Finland Oy,

mona.turpeinen@myllynparas.fi, puh. 040 574 0909.