Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen ilmoitus omistusosuudesta (Cor Group Oy)

18.6.2024 klo 17.25

Nightingale Health Oyj on vastaanottanut 18.6.2024 arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Cor Group Oy:n omistusosuus osakkeista ylittää 10 % kaikista osakkeista ja osuus äänistä ylittää 10 % kaikista äänistä Nightingale Health Oyj:ssä. Cor Group Oy:n omistusosuus ja osuus äänistä on ylittänyt liputusrajan ennen 19.4.2024.

Liputusilmoitus on tehty takautuvasti, koska arvopaperimarkkinalakia on muutettu 19.4.2024 siten, että liputusvelvollisuus soveltuu myös Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalle listattujen yhtiöiden osakkeenomistajiin ja osakkeenomistajiin rinnastettaviin henkilöihin. Jos omistus- tai ääniosuus on lain voimaantullessa vähintään viisi prosenttia, liputusilmoitus on tehtävä viimeistään kahden kuukauden kuluttua lakimuutoksen voimaantulosta.

Liputus on tehty lakimuutoksen yhteydessä sovellettavien siirtymäsäännösten mukaisesti koskien lakimuutoksen voimaantullessa 19.4.2024 voimassa olleita omistusosuuksia.

Liputusvelvollisen suora ja välillinen omistus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä

% osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta

Yhteenlaskettu %-osuus

Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä

Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen

60 918 459 osaketta

ääntä

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet

Osakesarja/osakelaji ISIN-koodi

Osakkeiden ja äänten lukumäärä