Nightingale Health Oyj:n A-sarjan osakkeiden muunto B-sarjan osakkeiksi

11.6.2024 klo 14.50

Nightingale Health Oyj:n (”Nightingale Health”) hallitus on kokouksessaan 20.5.2024 hyväksynyt osakkeenomistajien pyynnöt 806 680 A-sarjan osakkeen muuntamisesta B-sarjan osakkeiksi yhtiöjärjestyksen 5 §:n nojalla.

Muuntojen jälkeen Nightingale Health Oyj:n A-sarjan osakkeiden määrä on yhteensä 19 779 244, B-sarjan osakkeiden määrä on yhteensä 40 040 415 ja EMP-osakkeiden määrä on yhteensä 1 098 800. Muuntamisella ei ole vaikutusta osakkeiden kokonaismäärään, joka on 60 918 459 osaketta. Yhtiön osakkeiden tuottama äänimäärä on yhteensä 237 832 855.

Osakemuunnot on rekisteröity kaupparekisteriin 11.6.2024. Muunnetut osakkeet tulevat julkisen kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:ssä yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 12.6.2024 alkaen.

Oaklins Merasco Oy puh.  09 6129 670

Nightingale Healthilla on suomalainen emoyhtiö sekä tytäryhtiöt seitsemässä maassa kuten Japanissa, Yhdysvalloissa, Singaporessa ja Iso-Britanniassa. Nightingale Healthilla on terveydenhuolto- ja tutkimusasiakkaita yli 34 maassa ja yhtiön teknologiaa käytetään monissa maailman johtavissa terveyshankkeissa, kuten UK Biopankissa. Yhtiön teknologiaa on tähän mennessä käytetty yli 600 vertaisarvioidussa tutkimuksessa. Yhtiön B-sarjan osakkeet on listattu First North Growth Market Finland -markkinapaikalla. Lue lisää: https://nightingalehealth.com