Nurminen Logisticsin junayhteyden kehittäminen jatkuu

Nurminen Logisticsin säännöllinen junayhteys Helsingistä Hefeihin toimii, ja sitä kehitetään edelleen. Junayhteyden aikataulut on julkaistu vuoden ensimmäisen vuosipuoliskon ajalle. Yhtiö varautuu tarvittaessa lisäämään palvelun kapasiteettia.

Helmikuun alussa Kiinassa toteutetut ja nyt Euroopassa alkaneet koronaviruksen torjuntatoimet ovat vaikuttaneet meri- ja lentorahtiin sekä erityisesti matkustajaliikenteeseen enemmän kuin raiderahtiin. Joillakin reiteillä tämä on tarkoittanut kuljetusten siirtymistä taivaalta kiskoille. ”Kansainvälisen logistiikan häiriötila on vaatinut kaikilta improvisointia. Olemme pystyneet ratkaisemaan asiakkaiden haasteita nopean ja luotettavan junayhteyden avulla.” kertoo myyntijohtaja Mikko Järvinen ”Tärkeintä on mahdollistaa ennustettavat toimitusketjut.” hän jatkaa.

Nurminen Logisticsin jatkaa palvelun kehittämistä kiinalaisten yhteistyökumppaneiden kanssa. Junakapasiteetin lisääminen sekä muut muutokset ilmoitettuun aikatauluun ovat mahdollisia kesää kohti. Tänään alkanut Venäjän Federaation työvapaa viikko ei nykytiedon mukaan vaikuta rahtiliikenteen kulkuun. Euroopassa ja Shanghaissa yhtiö palvelee asiakkaitaan tavalliseen tapaan.

Lisätietoja: Mikko Järvinen, myyntijohtaja p.   0400 939 438

www.nurminenlogistics.fi