NYAB Oyj:n taloudellinen tiedottaminen ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2024

SIJOITTAJAUUTINEN
15.12.2023 kello 16:00

NYAB Oyj:n taloudellinen tiedottaminen ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2024

NYAB Oyj:n hallitus on päättänyt taloudellisten raporttien suunnitelluista julkaisuajankohdista tilikauden 2024 aikana seuraavasti:

• tilinpäätöstiedote tilikaudelta 2023 julkaistaan 28.2.2024
  • liiketoimintakatsaus tammi-maaliskuulta 2024 julkaistaan 8.5.2024
  • puolivuosikatsaus tammi-kesäkuulta 2024 julkaistaan 14.8.2024
  • liiketoimintakatsaus heinä-syyskuulta 2024 julkaistaan 6.11.2024

Vuoden 2023 vuosikertomus suunnitellaan julkaistavan 18.3.2024. Taloudelliset raportit sekä vuosikertomus ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilla niiden julkaisun jälkeen.

NYAB Oyj noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja liiketoimintakatsausten julkaisua.

NYAB Oyj:n varsinainen yhtiökokous suunnitellaan pidettävän 11.4.2024. Yhtiön hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle viimeistään kolme viikkoa ennen kokousta.

NYAB on puhtaan tulevaisuuden rakentaja, jolla on vuosikymmenien kokemus vaativista rakennushankkeista. Olemme mahdollistamassa Pohjoismaiden vihreää siirtymää tarjoamalla uusiutuvaa energiaa ja kestävää infrastruktuuria koskevia suunnittelun, rakentamisen ja kunnossapidon palveluita julkisen ja yksityisen sektorin asiakkaille. NYABin pääkonttori sijaitsee Oulussa ja sillä on yli 400 työntekijää eri toimipisteissä Suomessa ja Ruotsissa.

NYAB Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB,info@augment.se, puh. +46 8 604 22 55