SkartaNYAB Oyj:n taloudellinen tiedottaminen ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2023

SkartaNYAB Oyj
SIJOITTAJAUUTINEN
07.12.2022 kello 18.05

SkartaNYAB Oyj:n hallitus on päättänyt taloudellisten raporttien suunnitelluista julkaisuajankohdista tilikauden 2023 aikana seuraavasti:

• tilinpäätöstiedote tilikaudelta 2022 julkaistaan 17.3.2023
  • liiketoimintakatsaus kaudelta 01–03/2023 julkaistaan 12.5.2023
  • puolivuosikatsaus kaudelta 01–06/2023 julkaistaan 25.8.2023
  • liiketoimintakatsaus kaudelta 01–09/2023 julkaistaan 10.11.2023

Vuoden 2022 vuosikertomus suunnitellaan julkaistavan 31.3.2023. Taloudelliset raportit sekä vuosikertomus ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilla niiden julkaisun jälkeen.

SkartaNYAB Oyj noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen tilinpäätöstiedotteen, puolivuosikatsauksen ja liiketoimintakatsausten julkaisua.

SkartaNYAB Oyj:n varsinainen yhtiökokous suunnitellaan pidettävän 26.4.2023. Yhtiön hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle viimeistään kolme viikkoa ennen kokousta.

Tietoja julkaisijasta SkartaNYAB Oyj

SkartaNYAB on puhtaan tulevaisuuden rakentaja, jolla on vuosikymmenien kokemus vaativista rakennushankkeista. Olemme mahdollistamassa Pohjoismaiden vihreää siirtymää tarjoamalla uusiutuvaa energiaa ja kestävää infrastruktuuria koskevia suunnittelun, rakentamisen ja kunnossapidon palveluita julkisen ja yksityisen sektorin asiakkaille. SkartaNYABin pääkonttori sijaitsee Oulussa ja sillä on yli 300 työntekijää eri toimipisteissä Suomessa ja Ruotsissa.

SkartaNYAB Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Augment Partners AB,info@augment.se, puh. +46 8 604 22 55