Outokumpu nimittää Saara Tahvanaisen ulkoisesta viestinnästä ja mediasuhteista vastaavaksi johtajaksi

LEHDISTÖTIEDOTE
19.3.2012 klo 12.00

Saara Tahvainen on nimitetty Outokummun ulkoisesta viestinnästä ja mediasuhteista vastaavaksi johtajaksi 19.3.2012 alkaen. Hän raportoi viestinnästä, sijoittajasuhteista ja markkinoinnista vastaavalle johtajalle Kari Tuutille.

Saara Tahvanaisen vastuulle kuuluvat Outokummun ulkoinen viestintä ja mediasuhteet globaalisti. Tahvanaisella on yli kymmenen vuoden kokemus kansainvälisestä yritysviestinnästä. Hänellä on maisterin tutkinto viestinnästä ja hän on erikoistunut muutos- ja kriisiviestintään sekä  yritysvastuuviestintään. Hänen toimipaikkansa on Outokummun pääkonttorissa Espoossa. Hän siirtyy Outokummulle Nokialta, jossa hän on vastannut Nokia Markets-yksikön globaalista viestinnästä.

Outokumpu on yksi maailman johtavista ruostumattoman teräksen tuottajista, jonka visiona on olla alan kiistaton ykkönen. Useilla eri aloilla toimivat asiakkaamme ympäri maailmaa käyttävät ruostumatonta terästämme ja palvelujamme. Ruostumaton teräs on sataprosenttisesti kierrätettävä, erittäin luja ja pitkäikäinen materiaali, joka on kestävän tulevaisuuden tärkeimpiä rakennusaineita. Outokummun palveluksessa on noin 8 000 henkilöä yli 30 maassa. Pääkonttori sijaitsee Espoossa. Outokumpu on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä.www.outokumpu.com